لزوم تلاش برای تبدیل مؤسسات قرآنی سنتی به مراکزی با فعالیت‌های نوین
کد خبر: 3778036
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
میلاد میثمی بیان کرد:

لزوم تلاش برای تبدیل مؤسسات قرآنی سنتی به مراکزی با فعالیت‌های نوین

گروه اقتصاد ــ مسئول پژوهش و دفتر کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر اراک اظهار کرد: بسیار امیدواریم که ارتباط ما با مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی گسترش پیدا کند و بتوانیم در راستای راه‌اندازی کسب‌وکارهای مرتبط و قرآنی و تبدیل‌شدن مؤسسات قرآنی سنتی به مؤسساتی با فعالیت‌های نوین گام برداریم.

لزوم تلاش برای تبدیل مؤسسات قرآنی سنتی به مؤسساتی با فعالیت‌های نوین

رويداد یک روزه استارت‌آپی اسلامی – قرآنی «طلوع برکت» صبح امروز چهارشنبه 12 دی‌ماه، با همکاری مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی در دانشگاه جامع علمی کاربردی و مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد استان اراک آغاز شده است.

میلاد میثمی، مسئول آموزش و دفتر کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر اراک، در گفت‌وگو با ایکنا، درباره این این رویداد گفت: در واقع یک پیش رویداد برای راه‌اندازی استارت‌آپ‌ها در حوزه فعالیت‌های قرآنی در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: برای اولین‌بار است که این پیش‌رویداد در اراک و در مرکز علمی – کاربردی فرهنگ و هنر اراک برگزار می‌شود. در این رویداد، دانشجویان رشته‌های گردشگری، گرافیک، نقاشی و طراحی لباس حضور دارند. مضاف بر اینکه تعدادی منتخب از مؤسسات قرآنی نیز در اینجا حضور دارند.
میثمی درباره پیش‌بینی خود از آینده این رویداد در استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به اینکه در اراک، سابقه برگزاری رویداد استارت‌آپی وجود دارد و خروجی‌‌های بسیاری هم در این زمینه داشته‌ایم، کسب‌وکارهای بسیاری از آن‌ها ناشی شده است و گروه‌های هنری خوبی هم از آن خارج شده، بنابراین امید داریم که این رویداد هم دارای خروجی‌های خوبی باشد.
مسئول آموزش و دفتر کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر اراک در پایان درباره رابطه با مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی اظهار کرد: حدود یک ماه است که ارتباط ما برقرار شده اما بسیار امیدواریم که ارتباط ما گسترش پیدا کند و بتوانیم در راستای راه‌اندازی کسب‌و‌کارهای مرتبط و قرآنی و تبدیل شدن مؤسسات قرآنی سنتی به مؤسساتی با فعالیت‌های نوین گام برداریم.
انتهای پیام

captcha