کد خبر: 3778640
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

احداث میدان ورودی روستای محمدآباد یزد پس از ۱۵ سال

احداث میدان ورودی روستای محمدآباد یزد پس از ۱۵ سال گروه اجتماعی ـ بخشدار مرکزی یزد از آغاز احداث میدان ورودی روستای محمدآباد پس از نزدیک به ۱۵ سال خبر داد.

به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از فرمانداری یزد، محمدجواد بزرگر، بخشدار مركزی یزد از آغاز احداث میدان ورودی روستای محمدآباد پس از نزدیك به 15 سال خبر داد و اظهار کرد: با اختصاص و تصویب بودجه 5 میلیارد و 700 میلیون تومانی كمیته برنامه‌ریزی استان یزد این طرح در دی‌ماه روند اجرایی آن آغاز و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینكه هزینه تملك و آزادسازی زمین‌های رودی این روستا افزون بر 5 میلیارد شده است از مردم به‌واسطه همكاری و تعامل سازنده قدردانی كرد.
بخشدار مرکزی یزد گفت: مسیر تردد مردم روستای محمدآباد به دلیل قرار گرفتن در ورودی شهر یزد از نقاط حادثه‌خیز این شهرستان محسوب می‌شد كه با اجرای این طرح مرتفع خواهد شد.
یادآور می‌شود، این پروژه در دفتر فنی استانداری مصوب و هم‌اکنون توسط شهرداری یزد در حال اجرا است.

انتهای پیام

captcha