طرح ملی تربیت مربی آموزش حفظ قرآن در مصر
کد خبر: 3779514
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

طرح ملی تربیت مربی آموزش حفظ قرآن در مصر

گروه بین‌الملل ـ وزارت اوقاف مصر از آغاز طرح ملی تربیت مربی آموزش حفظ قرآن در استان‎های مختلف این کشور از 29 دی‌ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه  روزنامه مصری الدستور؛ وزارت اوقاف مصر با صدور بیانیه‎ای  در این زمینه اعلام کرد: فعالیت‌های این طرح تا 27 تیرماه سال 98  ادامه خواهد داشت.

در این بیانیه از داوطلبان  شرکت در این دوره خواسته شده از روز 20 لغایت 27 دی‌ماه به ادارات اوقاف محل زندگی خود مراجعه و اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهند. 

وزارت اوقاف مصر در این بیانیه با اشاره به این که داوطلبان بر حسب اولویت نام‌نویسی، در مراکز مجاز توزیع خواهند شد، آمورده: ظرفیت مجاز هر مرکز 100 مربی آموزشی است.

در این بیانیه آمده: افرادی که این دوره را با موفقیت پشت سر گذارند، گواهینامه معتبر وزارت اوقاف مصر به آن‌ها اعطا خواهد شد.

در این بیانیه همچنین با اشاره به اعلام اسامی داوطلبان و استان‎های آن‌ها در پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اوقاف مصر، از مدیران ادارات اوقاف وابسته به این وزارت‌خانه خواسته شده که برای تسهیل امور داوطلبان تلاش کنند و رؤسای بخش امور قرآن ادارات اوقاف استان‌های مختلف مصر نیز موظف به نظارت کامل بر اجرای این طرح هستند.

انتهای پیام

captcha