«گل نرگس»؛ هدیه امام جمعه قزوین به پرستاران
کد خبر: 3780716
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
گزارش تصویری/

«گل نرگس»؛ هدیه امام جمعه قزوین به پرستاران

گروه اجتماعی - آیت‌الله عابدینی با حضور در بیمارستان قدس روز پرستار را با اهدای گل نرگس به جامعه پرستاری تبریک گفت.

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عابدینی، امام جمعه قزوین روز گذشته، 22 دی ماه به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، با حضور در بیمارستان تخصصی اطفال قدس، روز پرستار را به جامعه پرستاری تبریک گفت.
در این دیدار صمیمانه نماینده ولی فقیه در استان با اهدای گل و شیرینی روز پرستار را به پرستاران این بیمارستان و جامعه پرستاری تبریک گفت و از بخش‌های مختلف بیمارستان قدس نیز بازدید کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در دیدار پرستاران با بیان اینکه زحمت‌هایی که متحمل می‌شوید به معنای واقعی کلمه عبادت و بندگی محسوب می‌شود، اظهار کرد: شب‌هایی که در مراقبت از بیماران بیدار می‌مانید و بی‌خوابی را تحمل می‌کنید، ثواب عبادت، بندگی و نماز شب را برای شما خواهد داشت.
وی تصریح کرد: مظلوم‌ترین و ضعیف‌ترین بندگان خدا که نیاز به محبت و کمک دارند، زیر دست شما هستند و ان‌شاءالله خدای متعال زحمت‌ها و خدمات شما را قبول کند و برکت زندگی دنیا و ذخیره آخرتتان قرار گیرد.
امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: کار پرستاری طاقت‌فرسا و پر زحمت است و گاهی خدمت‌رسانی به بیماران با دشواری‌های زیادی همراه است اما کار شما بسیار ارزشمند است و برکات بسیاری برای شما به همراه خواهد داشت.
تصاویر این دیدار صمیمانه را اینجا ببینید

گزارش تصویری/«گل نرگس» هدیه امام جمعه قزوین به پرستارانگزارش تصویری/«گل نرگس» هدیه امام جمعه قزوین به پرستارانگزارش تصویری/«گل نرگس» هدیه امام جمعه قزوین به پرستارانگزارش تصویری/«گل نرگس» هدیه امام جمعه قزوین به پرستارانگزارش تصویری/«گل نرگس» هدیه امام جمعه قزوین به پرستارانگزارش تصویری/«گل نرگس» هدیه امام جمعه قزوین به پرستارانگزارش تصویری/«گل نرگس» هدیه امام جمعه قزوین به پرستارانگزارش تصویری/«گل نرگس» هدیه امام جمعه قزوین به پرستارانگزارش تصویری/«گل نرگس» هدیه امام جمعه قزوین به پرستارانگزارش تصویری/«گل نرگس» هدیه امام جمعه قزوین به پرستارانانتهای پیام

captcha