ثبت‌نام هشتمین جشنواره مد و لباس فجر آغازشد
کد خبر: 3780797
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

ثبت‌نام هشتمین جشنواره مد و لباس فجر آغازشد

گروه جامعه ــ ثبت‌نام هشتمین جشنواره مد و لباس فجر در بخش‌های مختلف از جمله طراحی، مسابقه زنده، علمی دانشگاهی، ویترین ملی، بین‌الملل و ... آغاز شد.

به گزارش ایکنا؛ علاقه‌مندان به شرکت در بخش‌های مختلف هشتمین جشنواره مد و لباس فجر می‌توانند برای شرکت در این جشنواره ثبت‌نام کنند. البته ثبت‌نام در برخی از بخش‌ها از روزهای قبل آغاز شده بود اما از امروز، 23 دی‌ماه، ثبت‌نام در همه بخش‌ها امکان پذیر شده است.

ثبت‌نام و شرکت در جشنواره به دو صورت امکان پذیر است؛ برای شرکت در بخش  طراحی لباس، زیورآلات، کیف و کفش و پارچه به صورت تک اثر و کالکشن (مسابقه، نمایش) متقاضیان جهت ثبت نام باید ابتدا نسبت به ثبت آثار خود در سامانه شناسه یکپارچه مد ایران(شیما) اقدام و کد اثرشان را دریافت ‌کنند؛ سپس با داشتن کد شیما در بخش طراحی لباس، زیورآلات، کیف و کفش و پارچه به صورت تک اثر و یا کالکشن ثبت‌نام کنند.

در سایر بخش‌های جشنواره که شامل مسابقه زنده طراحی لباس، علمی و دانشگاهی، اتحادیه‌ها، انجمن‌ها، خانه‌های مد و مؤسسات هنری،  فرهنگی و هنری، صنعت و فناوری‌های نوین، استان‌ها و اقوام، بین‌الملل و ویترین ملی است با استفاده از پرکردن فرم‌ها می‌توان اقدام به ثبت‌نام کرد.

در خصوص بخش مسابقه زنده طراحی لباس باید اعلام کرد این بخش با هدف نگاهی نو به بازار، ایجاد فضای رقابتی سالم بین طراحان عرصه مد و لباس، تشویق طراحان به ارائه طرح والگوهای به روز و نوآورانه، کمک به ارتقای سطح حوزه طراحی با الهام از نمادهای هنر ایرانی اسلامی و کشف استعدادهای نو، در رشته‌های زیر برگزار می‌شود.

متقاضیان برای شرکت در این بخش پس از مطالعه فراخوان این بخش و دریافت فرم‌های مربوطه، نسبت به تکمیل آن اقدام و در انتها پس از اسکن کردن آن، فایل تکمیل شده را به آدرس اینترنتی competition.info@iranmode.com ارسال کنند. لازم به ذکر است که متقاضیان می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه سوال در رابطه با تکمیل فرم با شماره 66722312 و داخلی 407 تماس بگیرند.

در خصوص بخش علمی و دانشگاهی نیز باید گفت؛ با توجه به اینکه وظیفه ذاتی دانشگاه‌ها نشر(آموزش) و توسعه(پژوهش)، دانش و کارآفرینی است، بخش علمی و دانشگاهی می‌تواند در ساماندهی مد و لباس کشور همراه با بخش صنعت، نقش تعیین کننده‌ای ایفا کند. از آنجا که زمان اجرای جشنواره مد و لباس فجر بسیار فشرده است، عملا فرصتی برای انتقال اطلاعات و یافته‌ها و دستاوردهای پژوهش‌ها و گسترش مرزهای علم و هنر نیست. براین اساس بخش علمی دانشگاهی هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر بر آن شده است که در فضای دانشگاهی به کنکاش در محورهای مورد نظر بپردازد.

متقاضیان ابتدا پس از مطالعه فراخوان این بخش و دریافت فرم‌های مربوطه، نسبت به تکمیل آن اقدام و در انتها پس از اسکن کردن آن، فایل تکمیل شده را به نشانی اینترنتی university.info@iranmode.com  ارسال کنند. متقاضیان می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه سوال در رابطه با تکمیل فرم با شماره 66722312 و داخلی 303 تماس حاصل کنند.

برای مطالعه جزئیات سایر بخش‌ها اینجا را کلیک کنید!

انتهای پیام 

captcha