نسخه الکترونیکی ‌سه کتاب‌ در حوزه عفاف و حجاب منتشر شد
کد خبر: 3780948
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
توسط انتشارات قرآن و اهل بیت(ع)؛

نسخه الکترونیکی ‌سه کتاب‌ در حوزه عفاف و حجاب منتشر شد

‌گروه فناوری اطلاعات ــ انتشارات قرآن و اهل بیت نبوت(ع) اقدام به انتشار سه نسخه الکترونیکی از کتاب‌های «نور خدا جاری در پاکی‌ها»، «عفاف جاودانه‌خواهی لذت» و «بایسته‌های بیان مسائل جنسی بر اساس احکام ‌الهی» پیرامون موضوع عفاف و حجاب کرده است.

‌به گزارش ایکنا؛ انتشارات قرآن و اهل بیت نبوت(ع) با توجه به اهمیت موضوع عفاف و ضرورت ترویج آن در عرصه‌های مختلف، اقدام به انتشار نسخه الکترونیکی کتب خود پیرامون موضوع عفاف و حجاب با عناوین «نور خدا جاری در پاکی‌ها»، «عفاف جاودانه‌خواهی لذت» و «بایسته‌های بیان مسائل جنسی بر اساس احکام ‌الهی» کرده است.

کتاب «نور خدا جاری در پاکی‌ها» به عنوان طرحی برای آموزش عفاف چاپ شده و شامل ۱۱ درس مبتنی بر سوره مبارکه نور است. این طرح برای آموزش دانش‌آموزان دبیرستانی در نظر گرفته شده که در قسمت انتهایی کتاب ساختار آموزشی آن برای استفاده در مساجد و دانشگاه‌ها در قالب اردوها و کارگاه‌ها نیز آمده است.

کتاب «عفاف جاودانه خواهی لذت» به معرفی موضوع عفاف و ابعاد آن در سطوح مختلف جامعه از عموم مردم تا صاحبان مناصب اجتماعی و حکومت اسلامی پرداخته است و کتابی با شکوه در زمینه فعال کردن جامعه مومنین برای مبارزه با بی‌عفتی و لذت گرایی در زندگی است.

کتاب «بایسته‌های بیان مسائل جنسی بر اساس احکام ‌الهی» نیز به قواعد و چهارچوب‌های آموزش مسائل جنسی به کودکان و نوجوانان می‌پردازد. هر سه کتاب در شرایط کنونی جامعه کتاب‌هایی روشنگر برای مصون ماندن کودکان، نوجوانان و جوانان از آسیب‌های موجود هستند.

‌نسخه الکترونیکی هر سه کتاب نیز در سایت انتشارات قرآن و اهل بیت نبوت(ع) برای علاقمندان قرار داده شده است. لازم به ذکر است که کتب دیکری نیز در زمینه عفاف از این انتشارات در حال تألیف و چاپ ‌است که به بررسی پرسش‌ها و پاسخ‌های کودکان و نوجوانان در دوره‌های اول و دوم رشد می‌پردازد.

برای تهیه این آثار به مراکز عرضه انتشارات‌ قرآن و اهل بیت نبوت(ع) مراجعه و یا جهت دریافت غیرحضوری از طریق آدرس اینترنتی www.QuranAhlebayt.com سفارش خود را ثبت کنید. ‌برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۹۰۵۷۰ تماس حاصل کنید.

انتهای پیام

captcha