فلسطین خواستار حمایت‌ جامعه بین‌الملل شد
کد خبر: 3780981
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷
در پی تجاوزهای اخیر اسرائیل؛

فلسطین خواستار حمایت‌ جامعه بین‌الملل شد

گروه بین‌الملل ــ به دنبال تجاوزهای اخیر رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین، وزارت امور خارجه این کشور خواستار حمایت‌های جامعه بین‌الملل شد.

به گزارش ایکنا  به نقل از پایگاه خبری UNA؛ وزارت خارجه فلسطین امروز (یکشنبه)، طی بیانیه‌ای اقدامات تجاوزگرانه اخیر رژیم صهیونیستی را در اخطار شفاهی به 13 خانواده فلسطینی در روستای ابزیق در استان طوباس نسبت به ترک منازلشان از ساعت 10 صبح امروز تا 7 صبح فردا دوشنبه به بهانه اجرای تمرینات نظامی در منطقه به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده؛ رژیم صهیونیستی در ماه گذشته نیز سه بار خانواده‌های فلسطینی را با همین بهانه مجبور به ترک خانه‌های خود کرده بود و هربار نیز پس از اجرای تمرینات نظامی و ویران شدن منازل مردم و باقی گذاشتن بعضی از تجهیزات نظامی مانند خمپاره و مین در این مناطق که برای کودکان و کشاورزان و دام‌ها و زمین‌های کشاورزی مردم خطرناک است، هدف اصلی رژیم صهیونیستی که بیرون کردن مردم فلسطین از منازلشان است، مشخص می‌شود.

این بیانیه‌ای همچنین تأکید کرده است: رژیم صهیونیستی بر مساحت گسترده‌ای از زمین‌های زراعی منطقه طوباس و اغوار شمالی تسلط دارد و در این مناطق بیش از 7 اردوگاه نظامی و 11 شهرک دارد.

وزارت خارجه فلسطین در این بیانیه با اظهار این‌که هدف این‌گونه تجاوزهای نژادپرستانه اسرائیل، وادار کردن مردم فلسطین به ترک خانه‌ها و سرزمین خود با هر وسیله و بهانه‌ای است، از جامعه بین‌الملل خواست تا به منظور حمایت از مردم فلسطین اقدامی فوری انجام دهند.

انتهای پیام

captcha