میزبانی استان البرز از جشنواره فیلم فجر با دو سالن سینما
کد خبر: 3783197
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰

میزبانی استان البرز از جشنواره فیلم فجر با دو سالن سینما

گروه فرهنگی - فیلم‌های جشنواره فجر امسال در سینما ساویز و پرشین کرج اکران می‌شوند.

میزبانی استان البرز از جشنواره فیلم فجر با دو سالن سینما

ناصر مقدم، مدیرکل ارشاد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، به برپایی جشنواره فیلم فجر البرز اشاره و اظهار کرد: جشنواره فیلم فجر این استان هم‌زمان با جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از دوازدهم تا 22 بهمن در کرج برگزار می‌شود.
وی افزود: در جشنواره امسال ١٤ فیلم برگزیده با موضوعات متنوع اجتماعی، درام اجتماعی، دفاع مقدس، کمدی اجتماعی، دینی، تاریخی، سینمای مقاومت، حادثه‌ای، اکشن، ورزشی و ... در سینما ساویز و سینما پرشین برای علاقه‌مندان حوزه سینما نمایش داده خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، بیان کرد: مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در روز ١٢ بهمن در سینما پرشین و با حضور جمعی از مسئولان استانی و هنرمندان مطرح کشور و استان برگزار می‌شود.
وی گفت: امسال و به‌مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سانس‌های اختصاصی برای خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در نظر گرفته شده است.
این مسئول بیان کرد: همچنین برای هنرمندان کرجی نیز تسهیلات ویژه‌ای در خصوص تهیه و توزیع بلیط در نظر گرفته شده است.
مقدم تصریح کرد: در ایام برگزاری جشنواره با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش، پنج سانس ویژه نیز برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است و دانش‌آموزان می‌توانند برای دیدن فیلم‌ها از تخفیف ٥٠ درصدی بهره‌مند شوند.
انتهای پیام

captcha