تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب برای مردم، از اهداف «کاروان قرآنی انقلاب»
کد خبر: 3783447
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب برای مردم، از اهداف «کاروان قرآنی انقلاب»

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر رادیو قرآن در دیدار با آیت‌الله دری نجف‌آبادی به تشریح جزئیات سفر ۲۲ روزه «کاروان قرآنی انقلاب» پرداخت و اظهار کرد: تبیین دستاورد‌های نظام و انقلاب از اهداف ماست.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، احمد ابوالقاسمی، داور و قاری بین‌المللی و مدیر رادیو قرآن، در دیدار با آیت‌الله دری نجف‌آبادی که ساعتی قبل در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی برگزار شد، گفت: کاروان قرآنی انقلاب سفر ۲۲ روزه خود را با شعار قرآن کتاب انقلاب ماست از حرم مطهر امام خمینی(ره) و گلباران این حرم مطهر آغاز کرده است و روز گذشته اول بهمن در استان قم برنامه‌های مختلف قرآنی برگزار و انعکاس داده شد.
وی تصریح کرد: روز گذشته در قم و استان‌های مرکزی، اصفهان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، کرمان، یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سمنان استان‌هایی هستند که کاروان قرآنی انقلاب از یک تا سه روز در آنان استقرار دارند و این کاروان صبح روز ۲۲ بهمن به خیل جمعیت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران خواهد پیوست.
ابوالقاسمی ادامه داد: در زمان طاغوت رژیم منحوس پهلوی کاروانی متشکل از زنان و مردان عریان به جنوب فرستادند که خوشبختانه پس از گذشت ۴۰ سال کاروانی متشکل از بهترین‌های قرآنی در رشته‌های مختلف، سفری ۲۲ روزه به اقصی‌نقاط ایران خواهند داشت و صدای مردم ایران را به گوش جهانیان خواهند رساند.
وی با تأکید بر اینکه پیشرفت‌های ایران در طول ۴۰ سال قابل توجه است، اظهار کرد: گاه مردم اذعان می‌کنند که اگر زمان شاهنشاهی هم بود همین پیشرفت‌ها را داشتیم، اما به جرئت می‌توان گفت پیشرفت امروز در حوزه قرآن به هیچ‌وجه در زمان طاغوت فراهم نمی‌شد.
ابوالقاسمی دیدار با خانواده شهدا، دیدار با علما، فرهیختگان قرآنی، جوامع قرآنی حضور در مناطق محروم و برگزاری محافل قرآنی روی ناوگان سهند و ... را از دیگر برنامه‌های کاروان قرآنی انقلاب برشمرد و تصریح کرد: حضور در جمع مردم تداعی‌کننده این است که فاصله‌ای بین جامعه قرآنی و مردم وجود ندارد، قاریان و حافظان از جنس خود مردم هستند و برای رفاه آنان هر کار بتوانند انجام می‌دهند.
وی اضافه کرد: تیمی متشکل از پزشکان قرآنی در منطقه محروم قلعه گنج حضور خواهند یافت و به مداوای بیماران این منطقه با تجهیزات کامل می‌پردازند. همچنین تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب از دیگر اهداف ماست.
مدیر رادیو قرآن اعضای کاروان قرآنی انقلاب را بدین شرح معرفی کرد: محمدرضا صلح‌جو، عضو هیئت امنای سازمان دارالقرآن‌الکریم، هادی صلح‌جو، مجری قرآنی، حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی، آقا‌محمدی، طراح بدنه اتوبوس و همچنین نیروی دریایی ارتش، نیروی دریایی سپاه، سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید، رادیو قرآن، شبکه معارف، خبرگزاری‌ ایکنا و دیگر رسانه‌ها ما را در اجرای این طرح یاری کردند.
انتهای پیام

captcha