برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی در سقز
کد خبر: 3785216
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی در سقز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ محفل انس با قرآن با حضور کریم منصوری، مشهور به عبدالباسط ایرانی و احمد دباغ، حافظ روشندل کشوری قاری قرآن روز ۱۷ بهمن در شهرستان سقز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در دهه مبارک فجر قاری بین‌المللی کریم منصوری و احمد دباغ، حافظ روشندل کشوری قاری قرآن روز 17 بهمن ساعت 10 صبح در مسجد جامع برنامه قرآنی را برای عموم مردم اجرا خواهند کرد.
وی با تأکید بر ضرورت همراه‌سازی قرآن کریم در زندگی بشری و اجتماعی، افزود: قرآن هدایت‌گر و روشنگر افکار تاریک ذهن بشر است و نه تنها در ایام دهه فجر بلکه همواره باید عمل به قرآن در برنامه‌های انسان نهادینه شود، لیکن معتقدیم همراه شدن جامعه اسلامی به فرهنگ قرآنی برکات زیادی به‌دنبال دارد که باعث رشد و پیشرفت و تعالی بشر خواهد شد.
رئیس تبلیغات اسلامی سقز با تاکید به اینکه پیوند انقلاب اسلامی با قرآن کریم ناگسستنی است، اعلام کرد: قرآن کریم متعلق به همه زمان‌ها و مکان‌هاست و چنان از ظرفیت کامل و جامعی برخوردار است که می‌تواند تامین کننده تمام نیازهای مادی و معنوی بشریت در مسیر تکامل زندگی سعادتمندانه باشد.
وی دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران در طول چهل گذشته را نیز تشریح و بیان کرد: حفظ تمامیت ارضی کشور، صدور شعارهای انقلاب و الهام‌بخشی به حق‌طلبان عالم، پیشرفت در معنویات، ایستادگی در برابر زورگویان و سلطه‌طلبان جهانی، رشد علمی و صنعتی از بزرگترین دستاوردها و تحول و تغییر قدرت در طول تاریخ ما بوده که اساس سلطنت و حکومت فردى را به حکومت مردمى تبدیل کرد.
حجت‌الاسلام رازیانی با بیان اینکه در کمیته قرآن برنامه و فعالیت قرآنی زیادی پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است، یادآور شد: از شاخص‌ترین این برنامه‌ها برگزاری محفل انس با قرآن، کرسی‌های تلاوت قرآن، مسابقات حفظ و تفسیر و قرائت قرآن، برگزاری کلاس های قرآن کریم، مسابقات فوتبال بین قرآن‌آموزان، همایش عفاف و حجاب، همایش نقش زن قرآنی در خانواده، غبارروبی مزار شهدا و... است.
انتهای پیام

captcha