اعلام برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب در مالزی
کد خبر: 3785224
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳

اعلام برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب در مالزی

گروه بین‌الملل ـ رایزنی فرهنگی كشورمان در مالزی، برنامه‌های ویژه بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را اعلام كرد.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ فعالیت‌های رایزنی فرهنگی ایران در مالزی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با همکاری ادارت کل و مراکز سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی انجام می‌شوند.

انتشار دو عنوان کتاب با عناوین «انقلاب اسلامی؛ مبانی و ویژگی‌ها» و «معرفی نظام جمهوری اسلامی ایران؛ شرحی بر قانون اساسی» با همکاری مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و برگزاری سمینار منطقه‌ای با حضور محققانی از جمهوری اسلامی ایران، سنگاپور، تایلند، اندونزی و فیلیپین با عنوان «بررسی روابط فرهنگی و همه‌جانبه جمهوری اسلامی ایران و کشورهای جنوب شرق آسیا» با همکاری مرکز مطالعات راهبردی و روابط فرهنگی از جمله این برنامه‌ها است.

بخشی از برنامه‌ها نیز به برگزاری مراسم جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور ایرانیان مقیم مالزی و با حضور رضا رفیع، طنزپرداز کشورمان با همکاری اداره‌کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور و نیز برگزاری جشن رسمی و دیپلماتیک مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران توسط سفارت جمهوری اسلامی ایران در مالزی اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

captcha