گردهمایی محبان حضرت زهرا(س) در مالزی
کد خبر: 3793275
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
با حضور شیعه و سنی برگزار شد؛

گردهمایی محبان حضرت زهرا(س) در مالزی

گروه بین‌الملل ـ به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و روز بزرگداشت مقام زن، پیروان اهل بیت(ع) و برادران و خواهران اهل سنت مالزیایی محب حضرت فاطمه(س)، با برگزاری آیین‌های جشن و سرور، به بزرگداشت سیده زنان عالم پرداختند.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ به همین مناسبت در شهرهای مختلف از جمله کوالالامپور، جوهور و منطقه سلانگور، مراسم باشکوهی با حضور خواهران و برادران شیعه و سنی برگزار شد.

بر این اساس، شنبه (چهارم اسفندماه) مراسم باشکوهی در یکی از سالن‌های شهر کوالالامپور با حضور 400 نفر از خواهران و برادران مسلمان برگزار و ضمن اجرای برنامه‌هایی از قبیل سرودخوانی، مداحی، سخنرانی و ... فضایل حضرت فاطمه(س) توضیح داده شد. در این مراسم اقشار مختلفی از ملیت‌های اندونزیایی، پاکستانی و افغانستانی در کنار برادران و خواهران مالزیایی حضور داشتند.

در شهر «جوهور» نیز با حضور گروهی از خواهران پیرو اهل بیت(ع) و اهل تسنن، نشست «آشنایی با شخصیت دخت گرامی پیامبر خدا حضرت فاطمه زهرا(س)» برگزار و برنامه‌های متعددی از جمله قرائت اشعار در مدح دختر دردانه رسول خدا(ص) اجرا شد.

همچنین قرار است 15 اسفندماه، مراسم جشن و سخنرانی با حضور اقشار مختلف در کوالالامپور (پایتخت مالزی) برگزار شود و در آن «شریفه فاطمه زهرا العطاس»، از بانوان مسلمان درباره زندگانی حضرت زهرا(س) سخنرانی كند.

انتهای پیام

captcha