دشمنی آمریکا و ایادی استکبار علیه ایران پنهانی است
کد خبر: 3785702
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵

دشمنی آمریکا و ایادی استکبار علیه ایران پنهانی است

گروه اجتماعی- دانش آموخته سطوح عالی حوزه قم و از اساتید حوزه و دانشگاه گفت: دشمنی آمریکا و ایادی استکبار علیه ایران اسلامی پنهانی است و با ترویج ماهواره در قالب شبکه‌های علمی و عمومی سم را به جامعه خانواده تزریق می‌کند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام احمد وثوقی، دانش‌آموخته سطوح عالی حوزه قم و استاد حوزه و دانشگاه امروز، 9 بهمن ماه در کارگاه آموزشی «تبیین محتوایی عملیات ملی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» که در دو بخش ویژه بانوان و فعالان قرآنی شهرستان‌ قروه برگزار شد، با اشاره به اینکه برای جلوگیری از انحراف فرزندانمان لازم است آنها را بر اساس دستورات دین تربیت نماییم، اظهار کرد: از جمله دستوراتی که در این زمینه وارد شده است این است که با بچه‌ها بچگی کنیم به این معنا که حرفی را به کودکمان بزنیم که آن را بفهمند.
وی افزود: بهترین محتوا برای استفاده کردن و ترقی از نظر دنیا و آخرت قرآن کریم است و خداوند در قرآن کریم می‌فرماید کتاب قرآن که هیچ شک در آن نیست، راهنمای پرهیزگاران است و لذا هر آنچه که انسان برای به کمال رسیدن نیاز دارد در این کتاب شریف هست.
استاد کارگاه آموزشی با اشاره به لزوم تدبر در قرآن کریم بیان کرد: هر یک از سوره‌های قرآن کریم در بسیاری از موضوعات راهگشا بوده همچون سوره فلق در موضوع امیدواری، سوره ناس در موضوع دشمن‌شناسی، سوره حمد در موضوع دعوت به نماز، سوره بروج در موضوع کنترل خشم، سوره طارق در موضوع شناسایی راه و بسیاری از سور دیگر که هریک تأثیرات خاص خود را دارد که تمامی این مطالب با تدبر در آیات به دست می‌آید.
حجت‌الاسلام وثوقی با اشاره به اینکه اولین درس خداشناسی است، عنوان کرد: درس دوم این است که قرآن را بشناسیم و این همان تدبر در قرآن کریم است و درس سوم وظیفه‌شناسی است و آن اینکه وظیفه ما چیست؟
وی با اشاره به آیات سوره ناس و اینکه وسوسه یعنی صدای آهسته بیان کرد: سوره ناس در رابطه با وسوسه است و در این سوره در رابطه با یک شر صحبت می‌کند.
استاد گفتمان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در رابطه با اینکه دولت آمریکا هم با دولت جمهوری اسلامی ایران دشمن هست و هم با ملت ایران دشمنی دارد، عنوان کرد: دشمنان ما هم مثل خناس هستند و خود را پنهان می‌کنند و به گونه‌ای عمل می‌کنند که مثل یک گرگ در لباس میش هستند.
حجت‌الاسلام وثوقی اعلام کرد: دشمنی آمریکا و ایادی استکبار پنهانی است و با ترویج ماهواره در قالب شبکه‌های علمی و عمومی سم را به جامعه خانواده تزریق می‌کند.
وی با اشاره به آیات سوره فلق گفت: اولین حسادت در عالم هستی حسادت شیطان به حضرت آدم بود و حسادت بعدی حسادت قابیل به هابیل بود و همچنین از جمله حسادت‌هایی هم که در قرآن کریم به آن اشاره شده حسادت برادران یوسف به ایشان بود.
حجت الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه نیز در سخنانی از برگزاری دو جلسه کارگاه آموزشی با موضوع تبیین محتوایی عملیات ملی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دو بخش ویژه بانوان و ویژه فعالان قرآنی شهرستان در قروه خبر داد.
وی با اعلام اینکه در این کارگاه‌ها تبیین خدمات و برکات انقلاب اسلامی در چهار دهه در دستور کار است، یادآور شد: الحمدلله با تمام قدرت و قوت در استان در حال پیگیری است و با توجه به سیاست‌های سازمان تبلیغات اسلامی و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی، این نهاد انقلابی نیز در سطح استان در حال فعالیت در این موضوع است.
انتهای پیام

captcha