محوریت نمایشگاه دستاوردهای انقلاب برپایه مفهوم و محتواست
کد خبر: 3786466
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹

محوریت نمایشگاه دستاوردهای انقلاب برپایه مفهوم و محتواست

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری مرکزی رویکرد و محوریت غرفه‌های نمایشگاه دستاوردهای انقلاب را برپایه مفهوم و محتوا برشمرد و اظهار کرد: خواسته شده است که در تمام روزهای نمایشگاه مدیران یا معاونان دستگاه‌های اجرایی تحت عنوان میز خدمت حضور داشته باشند تا بتوانند خدمات مورد‌ نیاز مردم را به آنها ارائه دهند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سعید فرخی، معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری مرکزی شب گذشته، ۱۲ بهمن‌ماه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای چهل‌سالگی انقلاب اسلامی که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اراک برگزار شد از حضور دستگاه‌های اجرایی در برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب تقدیر کرد و گفت: این نمایشگاه از ۱۵۰ غرفه تشکیل شده و سعی شده است این نمایشگاه با رعایت حداقل‌ها و صرفه‌جویی و رعایت شرایط حال حاضر کشور انجام شود لذا سعی شده در سطح خوبی عملکرد و دستاوردهای انقلاب در معرض دید همگان قرار گیرد‌.
وی رویکرد و محوریت غرفه‌های نمایشگاه دستاوردهای انقلاب را برپایه مفهوم و محتوا برشمرد و اظهار کرد: خواسته شده است که در تمام روزهای نمایشگاه مدیران یا معاونان دستگاه‌های اجرایی تحت عنوان میز خدمت حضور داشته باشند تا بتوانند خدمات مورد‌ نیاز مردم را به آنها ارائه دهند.
رئیس شورای هماهنگی‌، راهبری و سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان اظهار کرد: پیش‌بینی و هماهنگ شده است که در هر دوره بازدید ۴۰۰ دانش‌آموزی صورت گیرد‌ تا با مشاهده دستاوردها به آینده امیدوار باشند و فعالیت خود را با امیدواری ادامه دهند.
فرخی حضور نیروهای نظامی و انتظامی در این نمایشگاه را با رویکرد اجتماعی بیان کرد و افزود: در این نمایشگاه برنامه‌های جانبی زیادی از جمله اجرای سرودها و تئاتر‌های مرتبط با موضوع انقلاب اجرا می‌شود.
یادآور می‌شود، در پایان برنامه سید‌علی آقازاده، استاندار مرکزی، جمعی از معاونان و مدیران کل دفاتر استانداری از غرفه‌های نمایشگاه بازدید کردند.
انتهای پیام

captcha