طراحی اپلیکیشن سبک زندگی اسلامی در انگلیس
کد خبر: 3787494
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

طراحی اپلیکیشن سبک زندگی اسلامی در انگلیس

گروه بین‌الملل ـ نخستین اپلیکیشن سبک زندگی اسلامی به نام (Salam Planet) در انگلیس طراحی و وارد بازار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از بریتیش‌مسلم‌مگزین؛ «عمیر خان» یکی از سه برنامه‌نویس این اپلیکیشن می‌گوید: این برنامه اکنون آماده عرضه در بازارهای کشورهایی همچون پاکستان، اتگلستان، آمریکا و کشورهای اسلامی است.

وی افزود: همانطور که می‌دانید، از سوی مخاطبان مسلمان، تقاضای روزافزونی برای یافتن جایی که همه نیازهای مسلمانان اعم از غذای حلال، لباس‌های مد روز و نیز اطلاعات مربوط به مراسم اسلامی و مراکز تفریحی را تأمین کند، وجود دارد. ما در این اپلیکیشن، مسائل مختلفی از جمله غذا و نوشیدنی، مد و خرید، مسائل معنوی، فروش کتاب و اطلاع رسانی درباره مراسم اسلامی را پوشش داده‌ایم.

کار طراحی این اپلیکیشن از سال 2017 با حمایت مالی یک شرکت خصوصی دانمارکی آغاز شد. طراحان این برنامه که پاکستانی هستند، آن را با برنامه‌های پر‌مخاطبی همچون Eventbrite مقایسه می‌کنند و معتقدند که کاربران با استفاده از این اپلیکیشن، برای اطلاع از رویدادهای اسلامی، نیازی به استفاده از فیس‌بوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی نخواهند داشت.
 
با استفاده از گزینه خرید بلیط (Salam Tickets) در این اپلیکیشن می‌توان بلیط برنامه‌های مختلف را خریداری کرد؛ همچنین در بخش تخفیف (Salam Deals)، به نشانی فروشگاه‌ها و مراکزی که خدمات و کالای خود را با تخفیف ارائه می‌دهند، مانند رستوران‌ها و فروشگاه‌های پوشاک، می‌توان دسترسی پیدا کرد.  
«سعید خان» یکی دیگر از طراحان این برنامه می‌گوید: در حال حاضر این اپلیکیشن 150 هزار بار دانلود شده و دانلود آن رایگان است. هدف ما این است که تا سال 2020 به یک میلیون دانلود برسیم.

همچنین قرار است این اپلیکیشن، در آینده امکان چت کردن را داشته باشد؛ زمان‌های نماز را اعلام کند؛ قبله‌ یاب داشته باشد و مساجد نزدیک را نشان دهد.

انتهای پیام
 
captcha