شهادت مأمور نیروی انتظامی در خرم‎آباد بر اثر تیراندازی افراد ناشناس
کد خبر: 3788016
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

شهادت مأمور نیروی انتظامی در خرم‎آباد بر اثر تیراندازی افراد ناشناس

گروه اجتماعی ــ امروز، هفدهم بهمن بر اثر تیراندازی عوامل ناشناس دو مأمور نیروی انتظامی در خرم‌آباد شهید و مجروح شدند.

شهادت مأمور نیروی انتظامی در خرم‎آباد بر اثر تیراندازی افراد ناشناسبه گزارش ایکنا از لرستان، بامداد امروز چهارشنبه، هفدهم بهمن بر اثر تیراندازی افراد ناشناس در بلوار شهید چاغروند خرم‌آباد، متأسفانه یک سرباز وظیفه شهید و یک افسر پلیس هم مجروح شد.
مهاجمان پس از تیراندازی به خودرو سوخت‌رسان پارک شده در محوطه پمپ بنزین الوندیان به‌سوی عوامل انتظامی حاضر در محدوده نیز آتش گشودند.
سرباز وظیفه شهید شده اهل استان خوزستان است. به گفته شاهدان، حجم انفجار خودرو سوخت‌رسان موجب شکسته شدن شیشه ساختمان‌های مجاور شده است.
مهاجمان از محل حادثه متواری شدند. انگیزه مهاجمان هنوز مشخص نشده و عوامل امنیتی و انتظامی در محل وقوع جرم مشغول بررسی حادثه هستند.

بررسی حادثه تیراندازی بامداد امروز خرم‌آباد در شورای تامین

برای بررسی جزئیات حادثه تیراندازی در خرم‌آباد شورای تامین استان تشکیل شده است. اسد عبدالهی، فرماندار شهرستان خرم‌آباد گفت: جزئیات این حادثه پس از جلسه شورای تامین استان در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.
به گفته عبدالهی مهاجمین بعد از شهید و مجروح کردن دو مامور نیروی انتظامی با سرقت یک دستگاه خودرو سواری متوقف شده در صحنه انفجار، محل حادثه را ترک کردند.

تشییع پیکر شهید حادثه تیراندازی خرم‌آباد 

پیکر سرباز وظیفه «نجم‌الدین باوی» شهید حادثه تیراندازی خرم‌آباد چهارشنبه، هفدهم بهمن از مرکز فرماندهی انتظامی لرستان تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش در خوزستان بدرقه شد.

سرباز وظیفه «نجم‌الدین باوی» شهید راه امنیت در حادثه تیراندازی عوامل ناشناس در منطقه «دره‌گرم» خرم‌آباد و انفجار تانکر حامل سوخت به فیض شهادت نائل آمد.

گفتنی است در این حادثه همچنین ستوان «جابر بیرانوند» از پرسنل نیروی انتظامی خرم‌آباد مصدوم شد که هم‌اکنون در بیمارستان بستری است.

چند ساعت از وقوع تیراندازی و انفجار تانکر حامل سوخت نگذشته بود که دو تیم مظنون شناسایی و دستگیر شدند، ضمن این‌که به گفته پلیس تحقیقات برای اطلاع از انگیزه این اقدام همچنان ادامه دارد.

دستگیری دو گروه مظنون حادثه خرم‌آباد

محمد مهدیان نسب، فرمانده نیروی انتظامی لرستان در این رابطه، گفت: ساعت 2:30 بامداد امروز ، چند مهاجم پس از تیراندازی به خودرو سوخت رسان پارک شده در محوطه پمپ بنزین الوندیان به سوی نيروهای انتظامی که مشغول گشت‌زنی در منطقه بودند نیز آتش گشودند.
وی افزود : در اين حادثه یک نفر از سربازان جان بر کف نیروی انتظامی به نام نجم‌الدین باوی از خوزستان به شهادت رسيد و ستوان یکم جابر بیرانوند به شدت مجروح شد که اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و به گفته شاهدان، حجم انفجار خودرو سوخت‌رسان موجب شکسته شدن شیشه ساختمان‌های مجاور شده است.
فرمانده انتظامي لرستان گفت : اکنون در مجموع پنج نفر از مظنونان حادثه دستگير شده‌اند و تحقيقات تکميلی براي بررسی علل و عوامل حادثه در حال انجام است .

انتهای پیام

captcha