نبوغ نونهال عراقی در ارائه محفوظات قرآنی به 15 روش
کد خبر: 3789721
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

نبوغ نونهال عراقی در ارائه محفوظات قرآنی به 15 روش

گروه بین‌الملل ـ علی عباس هاشمی، نونهال عراقی و حافظ کل قرآن است که می‌تواند محفوظات قرآنی خود را به 15 روش ارائه دهد.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی dar-alquran.org؛ دومین گردهمایی ملی بانوان حافظ قرآن عراق که در شهر کربلا در حال برگزاری است، دیروز (23 بهمن‌ماه) میزبان «علی عباس هاشمی» نونهال با استعداد عراقی  از استان نجف بود.

این نونهال عراقی قادر است مهارت و فنون حفظ قرآن خود را به 15 روش ارائه دهد که این استعداد شگفتی بانوان قرآنی حاضر در این گردهمای را به دنبال داشت.

پدر علی عباس هاشمی در ارتباط نبوغ فرزندش و چگونگی دستیابی وی به مهارت ارائه محفوظات قرآنی به 15 روش مختلف گفت: علی توانست با تمرین‌های مستمر و مبارزه با سختی‌هایی که خانواده با آن رو به رو بود، قرآن را به 15 روش حفظ کند.

وی افزود: حفظ اول و آخر آیات، حفظ نخستین و آخرین واژه هر صفحه، حفظ شماره آیه، صفحه، جزء، سوره و ترتیب سوره‌ها از جمله مهارت‌های علی در حفظ قرآن است.

این حافظ نونهال عراقی در ادامه به پرسش‌های بانوان حافظ کل قرآن پاسخ داد و مهارت‌های خود در ارائه محفوظات قرآنی را به شیوه‌های مختلف ارائه داد.

گفتنی است، دومین گردهمایی بانوان حافظ قرآن در عراق از شنبه (۲۰ بهمن ماه) با حضور بیش از ۲۵۰ بانوی حافظ کل قرآن و با همکاری مؤسسه قرآنی «بصائر» ویژه بانوان، در شهرک امام حسن(ع) آغاز شده و تا امروز (۲۴ بهمن ماه) ادامه دارد.

انتهای پیام

captcha