رسانه‌ها با انعکاس پیشرفت‌های نظام در جامعه امیدآفرینی کنند
کد خبر: 3789782
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

رسانه‌ها با انعکاس پیشرفت‌های نظام در جامعه امیدآفرینی کنند

گروه سیاسی ــ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ما در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی دستاورد‌های قابل توجهی در بخش‌های مختلف صنعت دفاعی و موشکی، مباحث علمی و سوادآموزی، مکانیزاسیون کشاورزی، گازرسانی، تولید برق و .. داشته است و لازم است رسانه‌ها با انعکاس این پیشرفت‌ها در جامعه امیدآفرینی کنند.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیروز، ۲۳ بهمن ماه در نشست تحلیلی رسانه‌های استان با موضوع «بایستگی‌های رسانه‌ تراز انقلاب اسلامی» ضمن تبریک طلیعه دهه پنجم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دهه چهارم انقلاب، دهه پیشرفت بود و به توفیق الهی در این سال‌ها پیشرفت‌های خوبی داشتیم.
وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال که بسیار باشکوه تر از هر سال برگزار شد، نشان داد که با وجود مشکلات اقتصادی در جامعه، همواره پای انقلاب، نظام و رهبری هستند.
نماینده مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: در این 40 سال علیرغم هجمه های دشمنان و استکبار، با اتکا به دانشمندان جوان ایرانی توانستیم در عرصه‌های مختلف شاهد موفقیت‌های چشمگیری باشیم.
وی با اشاره به اینکه ایران به قدرت منطقه تبدیل شده و حامی کشورهای اسلامی و مستضعفان است، عنوان کرد: شناسایی به موقع تهدیدات از سوی امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، موجب خنثی کردن دسیسه های آمریکا و دشمنان نظام شد طوری که تمامی معادلات آنها را در منطقه برهم زده است.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی بیان کرد: امروز ایران در فرآیند کامل چرخه هسته‌ای استقلال دارد و در بخش های مختلف آن صاحب تولیدات متنوعی هستیم.
وی با اشاره به اهمیت آینده‌پژوهی، افزود: ایجاد اختلافات و جنگ‌های قومی و مذهبی بین مسلمانان از نقشه های شوم دشمنان هست که مطمئنا با بصیرت جهان اسلام این نقشه هم شکست خواهد خورد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: رسانه تراز انقلاب اسلامی باید اهداف بلندی داشته باشد و تلاش کند پیشرفت‌های نظام را منعکس کند.
وی یادآور شد: ما در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی دستاوردهای قابل توجهی در بخش های مختلف صنعت دفاعی و موشکی، مباحث علمی و سوادآموزی، مکانیزاسیون کشاورزی، گازرسانی، تولید برق و .. داشته است و لازم است رسانه‌ ها با انعکاس این پیشرفت ها در جامعه امیدآفرینی کنند.
انتهای پیام

captcha