فراخوان عمومی درباره بیانیه گام دوم انقلاب در اتریش
کد خبر: 3790717
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

فراخوان عمومی درباره بیانیه گام دوم انقلاب در اتریش

گروه بین‌الملل ـ مرکز اسلامی امام علی(ع) وین، پایتخت اتریش، برای اعلام نظر درباره بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی فراخوان داد.

به گزارش ایکنا؛ مرکز اسلامی امام علی(ع) وین در این فراخوان از عموم مخاطبان این مرکز خواست نظرات خود را در مورد وظایف دوستداران انقلاب اسلامی درباره بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای(مد ظله العالی) به مرکز اعلام کنند.

همچنین، این مرکز اعلام کرد: بخش‌های مختلف مرکز از جمله «آکادمی ایمان» و «کانون جوانان» در نظر دارند سلسله اقداماتی در این باره طراحی و اجرا کنند که جمع‌بندی نظرات رسیده و بهره‌گیری از توانمندی‌های داوطلبان، موجب بهره‌وری و اثربخشی بیشتر به ویژه در راستای استفاده از خرد و توان جمعی خواهد بود.

یادآور می‌شود بیانیه گام دوم انقلاب بیانیه‌ای است که رهبر انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای آن را به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صادر کرد و در آن دستاوردهای چهل سال گذشته برای استمرار راه انقلاب اسلامی تبیین و با هدف «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» توصیه‌هایی ارائه شده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این بیانیه ملت ایران، به ویژه جوانان، را مورد خطاب قرار می‌دهد و به توضیح و روشن کردن مسئله برداشتن «گام دوم» به سوی آرمان‌های انقلاب اسلامی در هفت فصل پرداخته است.

انتهای پیام

captcha