بررسی دلایل گرانی‌های اخیر در شماره جدید «آیت ماندگار»
کد خبر: 3791303
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸

بررسی دلایل گرانی‌های اخیر در شماره جدید «آیت ماندگار»

گروه اقتصاد ــ هفتاد و سومین شماره دوهفته‌نامه «آیت ماندگار» منتشر شد. در این شماره، در پرونده‌ای ویژه به بررسی چرایی گرانی‌های اخیر در اقتصاد ایران پرداخته شده است.

بررسی دلایل گرانی‌های اخیر در شماره جدید «آیت ماندگار»

به گزارش ایکنا، پرونده اصلی این شماره با عنوان «کدام تفکر اقتصاد را نجات می‌دهد؟» نگاهی به چرایی گرانی‌های اخیر انداخته است. «موانع پیش‌روی زن ایرانی» «گذری بر جایگاه سیاسی زنان در آغاز دهه پنجم انقلاب»، «سرگذشت صنعت، معدن و تجارت از 57 تا 97»، دو راه حمايت دولت از خودروسازان» «نگاهی به وقایع ونزوئلا، جبهه جدید رقابت مسکو - واشنگتن»،  «چرا ماه کامل شد؟؛ نگاهی به فیلم برگزیده جشنواره سی و هفتم» از دیگر عناوین تحلیل‌های منتشر شده در این شماره است.

«توجه به مسائل زنان» عنوان سرمقاله این شماره به قلم زهرا نژادبهرام، عضو شورای شهر تهران است. نگاهی به فیلم «متری شیش و نیم» با عنوان «اعتیاد در چنگال بررسی» و در نقد مصائب حقوقدانان با عنوان «صحبتی بی‌پرده با متولیان و طراحان آزمون وکالت» یادداشت‌های این شماره به قلم هومن نشتائی و علی دارابی است.

یادآور می‌شود، دوهفته‌نامه «آیت ماندگار» به مدیرمسئولی محمد آیتی و سردبیری امیرحسین مصلی نیمه اول و دوم هر ماه منتشر می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه نسخه اینترنتی شماره‌های پیشین این دوهفته‌نامه به سایت آیت ماندگار مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha