بیانیه مقام معظم رهبری نقشه راه ملت ایران است
کد خبر: 3792228
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳

بیانیه مقام معظم رهبری نقشه راه ملت ایران است

گروه سیاست و اقتصاد- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر گفت: بیانیه روزهای اخیر مقام معظم رهبری نقشه و چراغ راه ملت ایران است و ایشان تأکید کردند که دانشگاهیان باید در حل مسائل کشور پیشگام باشند.

بیانیه مقام معظم رهبری نقشه راه ملت ایران استبه گزارش ایکنا از زنجان، کیان پهلوان افشار ظهر امروز پنجشنبه دوم اسفند ماه در نشست خبری با اشاره به توجه مقام معظم رهبری به حوزه علم در بیانیه گام دوم انقلاب خودشان، عنوان کرد: بند یک توصیه مقام معظم رهبری مربوط به عام و پژوهش استوی عنوان کرد: ایشان در این بیانیه یکی از دلایل عمده سلطه ۲۰۰ ساله غرب بر جهان را پیشرفت‌های علمی عنوان کرده‌اند.
وی با بیان مقام معظم رهبری صراحتا بر دستیابی به علم تاکید دارند و سو استفاده از آن را نهی می‌کنند، ادامه داد: علم بر همه مسائل کشور راهکار دارد و تنها نیازمند توجه جدی به بهره‌گیری از این ظرفیت عظیم است.
پهلوان افشار با تاکید بر ظرفیت بالای دانشگاه‌ها در توسعه کشور، ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیدار با دانشگاهیان تاکید داشتند که دانشگاهیان باید در حل مسائل کشور پیشگام باشند.
وی با تاکید بر اینکه در حوزه علمی فعالیت‌های فرهنگی نیز باید در اولویت باشد، یادآور شد: فرهنگ زیربنای توسعه هر کشور محسوب می‌شود.
این مسئول با تاکید بر اینکه هیچ دانشجوی در دانشگاه آزاد به خاطر مشکلات مالی رد نمی‌شود، ادامه داد: وام‌های گوناگونی در طول سال برای برای حل نشکلات مالی دانشجویان در نظر گرفته شده است و در نهایت اگر دانشجو قادر به پرداخت هزینه‌ها نشد از ظرفیت خیرین در این حوزه بهره گرفته می‌شود.
انتهای پیام
captcha