برگزاری مسابقه حفظ قرآن در نمایشگاه دستاوردهای آموزش و پرورش لرستان
کد خبر: 3792716
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

برگزاری مسابقه حفظ قرآن در نمایشگاه دستاوردهای آموزش و پرورش لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان از برگزاری مسابقه صحیح‌خوانی و حفظ قرآن در غرفه قرآن و عترت نمایشگاه دستاوردهای آموزش و پرورش لرستان خبر داد.

برگزاری مسابقه صحیح‌خوانی و حفظ قرآن در نمایشگاه دستاوردهای آموزش و پرورش لرستانسوسن سپهوند، کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، اظهار کرد: در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های آموزش و پرورش لرستان دو غرفه به موضوعات قرآن و عترت اختصاص یافته است.
وی به ارائه مستند برنامه‌های قرآن و عترت مدارس استان در غرفه قرآن و عترت نمایشگاه دستاوردهای آموزش و پرورش لرستان اشاره کرد و افزود: مجموعه کتاب‌های زندگی‌نامه ۱۴ معصوم در این غرفه با تخفیف ویژه عرضه می‌شود.
سپهوند اشاره‌ای به کتب آموزشی قرآن با محتوای تفسیر و ترجمه قرآن کرد و گفت: سی‌دی‌های آموزش جزء سی قرآن نیز با تخفیف ۵۰ درصدی در غرفه‌ قرآن و عترت نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های آموزش و پرورش لرستان عرضه شده است.
کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان تصاویر خطاطی قرآن و رحل‌های قرآنی ساخته شده توسط دانش‌آموزان را از دیگر محصولات عرضه شده در غرفه قرآن و عترت نمایشگاه دستاوردهای آموزش و پرورش لرستان برشمرد و گفت: بخشی از این غرفه برای آشنایی دانش‌آموزان با مراجع عظام تقلید در نظر گرفته شده است.
وی به برگزاری مسابقه صحیح‌خوانی و حفظ قرآن در طول برپایی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌‌های آموزش و پرورش لرستان اشاره کرد و افزود: به برگزیدگان این مسابقه جوایز ویژه اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

captcha