به گزارش ایکنا؛ مدیرعامل بانک ملی ایران در این رویداد با بیان اینکه این بانک همواره در تحولگرایی پیشتاز بوده است، گفت: «ملی شو» نماد پررنگ این تحولگرایی طی تاریخ 90 ساله بانک است.
دکتر محمدرضا حسینزاده با اشاره به اینکه دنیا در حال تجربه کردن تحولات روزمره در حوزه دیجیتال است، ادامه داد: بانک ملی ایران از این قافله عقب نمانده و در هر دوره با معرفی محصولات جدید و به روز خود، یک سازمان پویا و زنده را به نمایش گذاشته است.
به گفته وی، آن چه در دومین «ملی شو» عرضه شده، تنها بخش کوچکی از توانمندیهای این بانک است، به طوری که قرار است هر سال در رویدادهای مشابه، تازهترین دستاوردها و توانمندیهای این بانک در معرض دید مخاطبان قرار داده شود.
حسینزاده با تأکید بر اینکه محصولات عرضه شده در «ملی شو» حاصل فکر و ایده متخصصان داخلی این بانک و نیز دانشجویان و دانشمندان ایران است، اظهار کرد: همه نرمافزارها و عمده سختافزارهای ارائه شده در این رویداد در داخل کشور ایدهپردازی و طراحی شده، در حالی که این تنها بخشی از تواناییهای ماست.
مدیرعامل بانک ملی ایران، حجم گسترده این محصولات را عامل اصلی برپایی رویداد «ملی شو» دانست و خاطرنشان کرد: طبیعی است که این میزان محصول، باید در یک نمایشگاه اختصاصی عرضه میشد و از سوی دیگر، اکنون «ملی شو» به یک برند ارزنده زیرمجموعه بانک ملی ایران تبدیل شده است.
BTM، کیف پول، سککوک، ویدئو بام، پرداخت خودکار، ملی پلاس، امکان اتصال کارت بانکی به کارت ملی هوشمند و روبات آلفا، از جمله محصولاتی بود که امروز در «ملی شو 2» رونمایی شد.
در حاشیه این مراسم، مقامات ارشد حاضر در «ملی شو 2» با حضور در نمایشگاه مربوطه از نزدیک با برخی محصولات نوین بانک ملی ایران از جمله VTM، نحوه کارکرد کارت ملی هوشمند به عنوان کارت بانکی، رمز یک بار مصرف و ... آشنا شدند.
انتهای پیام