پایداری در اصول و اعتقادات از ویژگی‌های بارز نرگس آبیار است
کد خبر: 3793716
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی:

پایداری در اصول و اعتقادات از ویژگی‌های بارز نرگس آبیار است

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در برنامه اكران اختصاصی فیلم «شبی كه ماه كامل شد» از نرگس آبیار، كارگردان و محمدعلی قاسمی، تهیه‌كننده این فیلم برتر سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر، تقدیر كرد.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ فیلم «شبی كه ماه كامل شد» كه در جریان سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین كارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش دوم زن، بهترین چهره‌پردازی و بهترین طراح لباس را دریافت كرد، امروز سه‌شنبه هفتم اسفندماه و در مراسم بزرگداشت سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر، در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اكران خصوصی شد.

ابوذر ابراهیمی‌تركمان با بیان سخنانی در این برنامه با تبریك فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن، به تمجید از نقش كاركنان خانم سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی پرداخت و از زحمات و خدمت‌های صادقانه آنان در ترویج و معرفی فرهنگی ایرانی ـ اسلامی در سراسر جهان تشكر كرد.

وی همچنین با بیان حدیثی از حضرت فاطمه(س) كه در آن فرمود؛ هر كسی خالص عبادات خودش را به سوی خدا بفرستد، خداوند بهترین مصلحت او را برایش مقرر می‌كند، به تشریح عبودیت خالصانه از سوی بندگان پرداخت.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پایان سخنانش به تمجید از نرگس آبیار، هنرمند متعهد كشورمان پرداخت و پیشینه نویسندگی و استفاده از تجارب مأنوس بودن با كتاب در فیلمسازی، توانمندی در ارایه جزییات برای پرداخت ظرافت‌های زنانه و مادرانه در آثار و نیز پایداری در اصول و اعتقادات را از ویژگی‌های نرگس آبیار عنوان كرد.

همچنین در این برنامه ابوذر ابراهیمی‌تركمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اهدای لوح تقدیر از نرگس آبیار و محمدعلی قاسمی، كارگردان و تهیه‌كننده فیلم «شبی كه ماه كامل شد» تجلیل كرد و در ادامه این فیلم برای كاركنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی پخش شد.

انتهای پیام

captcha