پذیرش طلبه در حوزه علمیه میامی
کد خبر: 3795981
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

پذیرش طلبه در حوزه علمیه میامی

گروه اجتماعی- رئیس مدرسه علمیه آیت الله داودی میامی با بیان اینکه این مدرسه در سال تحصیلی جدید طلبه‌های متولد سال 80 به بعد را می‌پذیرد، افزود: حوزه علمیه میامی اولین سال است که طلبه در سطح یک را می‌پذیرد.

پذیرش طلبه در حوزه علمیه میامی

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور، رییس حوزه‌های علمیه میامی امروز 16 اسفند در جمع خبرنگاران از مهلت پذیرش و ثبت‌نام این حوزه از22بهمن تا 27اسفند در این حوزه خبر داد و گفت: مرحله دوم نام‌نویسی نیز از 17فروردین سال آینده تا 22 فروردین انجام می‌شود.
صفایی پوربا اشاره به اینکه این مدرسه در سال تحصیلی جدید طلبه‌های متولد سال 80 به بعد را می پذیرد که حوزه علمیه میامی اولین سال است که طلبه در سطح یک را می‌پذیرد اذعان کرد: این مدرسه همه زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را برای آغاز سال تحصیلی جدید طلبه‌ها را فراهم و اقدام به جذب استادان با تجربه کرده است.
صفایی پور با بیان اینکه زمان آزمون ورودی حوزه‌های علمیه 30 فروردین ماه است یاداورشد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و نام‌نویسی از طریق اینترنت به سامانه معاونت آموزش حوزه‌های علمیه به آدرس howzeh.org مراجعه کنند که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده دانش‌آموزان پایه هشتم ونهم راهنمایی می‌توانند در این مدرسه نام نویسی و مشغول به تحصیل شوند.
به گفته وی؛ قبولی حداقل پایه هشتم دوره اول آموزش متوسطه با حداکثر 18 سال، تعهد تحصیل تمام ‌وقت حداقل تا پایان سطح یک از جمله شرایط است .
وی با تاکید بر اینکه ساخت حوزه علمیه آیت‌الله داودی میامی با مشارکت خیران ازسال 1392 آغاز ودرسال 1395 بااعتباری بالغ بر 2میلیارد و500میلیون ریال به اتمام رسید که با شروع فعالیت مدرسه علمیه آیت‌الله شیخ محمدتقی داودی(ره) میامی تعداد مدارس علمیه استان سمنان به 14 مدرسه علمیه می‌رسد.
انتهای پیام

captcha