بررسی ایران سال 98 در شماره جدید «آیت ماندگار»
کد خبر: 3798483
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

بررسی ایران سال 98 در شماره جدید «آیت ماندگار»

گروه اقتصاد ــ هفتاد و پنجمین شماره دوهفته نامه «آیت ماندگار» منتشر شد. در این شماره به تحلیل وضعیت ایران در سال 98 پرداخته شده است.

بررسی ایران سال 98 در شماره جدید «آیت ماندگار»

به گزارش ایکنا، بررسی «آیت ماندگار» پیرامون طرح احتمالی جابه جایی پایتخت با عنوان «تهرانِ از نفس افتاده!» عنوان پرونده اصلی این شماره است. نمایندگان مجلس نیز  در خبری با عنوان «همه‌پرسی آری یا نه؟!» از چگونگی مراجعه به آراء عمومی می‌گویند.

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز در گزارشی معتقدند که صنعت خودروسازی با تمام محدودیت‌ها پیشرفت کرده است. محمدرضا زاعی، خواننده و نوازنده  به بیان نکاتی درباره یاحقی، اسطوره اکثر ویولنیست‌ها، می‌پردازد.

اعظم کیان‌افراز، مدیر انتشارات افراز، درباره دلایل یرانیِ صنعت نشر سخن گفته است. «ایرانِ ۹۸» نیز عنوان سرمقاله این شماره به قلم مهدی آیتی، نماینده مجلس ششم است.

«نقدی بر طرح رفراندوم خروج از برجام» و «انتخاب اول دیگران هستید یا انتخاب آخر؟» عنوان یادداشت‌های این شماره به قلم رضا رحمانی‌پور و محمدحسن سرائی است.

یادآور می‌شود دوهفته‌نامه «آیت ماندگار» به مدیرمسئولی محمد آیتی و سردبیری امیرحسین مصلی، نیمه اول و دوم هر ماه منتشر می‌شود.

برای تهیه نسخه اینترنتی شماره‌های پیشین این دوهفته نامه به سایت آیت ماندگار مراجعه کنيد.

انتهای پیام

captcha