پیروزی در جنگ نرم نیازمند روحیه شکست‌ناپذیر دفاع مقدس است
کد خبر: 3798570
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

پیروزی در جنگ نرم نیازمند روحیه شکست‌ناپذیر دفاع مقدس است

گروه فرهنگی ــ امام جمعه زاهدان گفت: امروز جنگ سخت پایان گرفته، اما دشمنی‌های دشمن تمام نشده است، تنها جبهه و نوع جنگ تغییر کرده است؛ برای پیروزی در جنگ نرم و جنگ روانی و اقتصادی دشمن، نیازمند همان روحیه شکست‌ناپذیر دفاع مقدس هستیم.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام مصطفی محامی، امام جمعه زاهدان، امروز، 26 اسفندماه در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تاسوکی در شهرستان نیمروز، گفت: شهدای فاجعه تاسوکی که مظلومانه و بی‌دفاع اسیر شدند و دست و چشم بسته به شهادت رسیدند، اجر مضاعفی بردند؛ چراکه آنان آماده رزم نبودند، بلکه در راه سفر بودند که گرفتار اشرار کوردل شده و به شهادت رسیدند.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: امروز در این مکان جمع شده‌ایم تا به شهدای مظلوم این فاجعه بگوییم هیچگاه یاد و خاطره شما را از دل نمی‌بریم؛ انتقام خون شما را گرفته‌ایم و با شما پیمان می‌بندیم بر سر آرمان‌هایمان بایستیم.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی شهرستان نیمروز، گفت: شهادت یک انتخاب است؛ شهید با قدم گذاشتن در مسیر ارزش‌ها و آرمان‌ها، شهادت را انتخاب کرده است؛ این انتخاب، یک تصمیم بزرگ است.
محامی با توصیف شهدا به برترین به محبوب‌ترین بندگان خدا، افزود: اگر کسی توفیق شهادت نصیبش شود به بالاترین مرتبه‌ای که یک فرد می‌تواند برسد دست یافته، زیرا شهید و شهادت نیکوترین و بهترین مقام و منزلت است.
وی ادامه داد: امروز جنگ سخت پایان گرفته، اما دشمنی‌های دشمن تمام نشده است، تنها جبهه و نوع جنگ تغییر کرده است؛ برای پیروزی در جنگ نرم و جنگ روانی و اقتصادی دشمن، نیازمند همان روحیه شکست‌ناپذیر دفاع مقدس هستیم.
امام جمعه زاهدان عنوان کرد: ما مدیون تمام شهدا هستیم و هر آنچه که داریم از وجود پربرکت آن بزرگواران است به همین جهت از خداوند متعال مغفرت بیش از پیش برای آن شهدای بزرگ و توفیق روز افزون برای خانواده‌هایشان را مسئلت داریم.

انتهای پیام

captcha