هشدار اداره کل مدیریت بحران استان قزوین به شهرداران
کد خبر: 3799887
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸

هشدار اداره کل مدیریت بحران استان قزوین به شهرداران

گروه اجتماعی- اداره کل مدیریت بحران استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای خطاب به شهرداران، هشدارهای لازم را در خصوص آمادگی جهت پیشگیری و مقابله با وقوع سیل و آب‌گرفتگی معابر یادآور شد.

هشدار اداره کل مدیریت بحران استان قزوین به شهرداران

به گزارش ایکنا از قزوین، اداره کل مدیریت بحران استان قزوین امروز 6 فروردین با صدور اطلاعیه‌ای خطاب به شهرداران هشدارهای لازم در خصوص پیشگیری و مقابله با احتمال وقوع سیل و آب‌گرفتگی معابر صادر کرد.
در این اطلاعیه خطاب به شهرداران آمده است: پیرو جلسه شورایعالی هماهنگی مدیریت بحران کشور به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور و بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی کشور و اعلام هشدار جدی و صدور اخطاریه‌های مربوط به وقوع سیل و آب‌گرفتگی معابر در سطح شهر طی روزهای ۵ تا ۷ فروردین‌ماه سال جاری اقدامات لازم صورت گیرد.
در ادامه این اطلاعیه عنوان شده است: ترتیبی اتخاذ شود تا اقداماتی از قبیل حضور مؤثر و مداوم کلیه شهرداران، مدیران و روسای سازمان‌های ذیربط آن شهرداری در محل کار؛ بسیج منابع و امکانات، تجهیزات و ماشین‌آلات به‌ویژه در مناطق دارای خطر بیشتر، مسیل‌ها و روددره‌ها و انجام اقدامات پیشگیرانه و آمادگی و پایش و نظارت مستمر ستاد مدیریت بحران شهر و سایر سازمان‌های خدمت رسان به‌ویژه سازمان آتش‌نشانی و دیگر حوزه‌های معاونت خدمات شهری در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

captcha