70 دوره تدبر در قرآن و سیره در سال 97 برگزار شد
کد خبر: 3800341
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
از سوی مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد؛

70 دوره تدبر در قرآن و سیره در سال 97 برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ معاون آموزش مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد گفت: بیش از 70 دوره تدبر در قرآن و سیره در ارگان‌ها و مجموعه‌ها و سازمان‌های مختلف کشور در سالی که گذشت، برپا شد.

علی نسائی، معاون آموزش مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ، با اشاره به گزارشی از عملکرد این مؤسسه در سالی که گذشت، گفت: دوره‌های مؤسسه در دو سطح عمومی و تخصصی برگزار می‌شود. از جمله فعالیت‌ها در زمینه دوره‌های عمومی شامل برگزاری 70 دوره تدبر در قرآن و تدبر در سیره در سازمان‌ها و ارگان‌های گوناگون چون کمیته امداد، مساجد، پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد، دانشگاه‌ها بود.
وی ادامه داد: همچنین این دوره‌ها ویژه طلاب و خانواده‌های آنها از حوزه‌های علمیه خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان برگزار شد. همچنین می‌توان به برپایی دوره‌های تدبر در قرآن و سیره در مجتمع‌های دادگستری، در مؤسسات قرآنی چون نورالزهرا(س) طالخونچه اصفهان، مؤسسه راه وصال رفسنجان و مؤسسه فاطمة‌الزهرا(س) کرمان اشاره کرد.
نسائی ادامه داد: 17 دوره‌ تخصصی و تربیت مربی اعم از تدبر در قرآن و تدبر در سیره در دانشگاه‌ها مانند جهاد دانشگاهی، پیام نور، دانشگاه فردوسی و دانشگاه فرهنگیان، سپاه پاسداران، وزارت دفاع و حوزه علمیه خراسان و کانون مطالعات قرآن و عترت و مؤسسه امام سجاد(ع) ورامین برگزار شد.
یادآور می‌شود، مؤسسه تدبر در قرآن و سیره در شهرستان مشهد، میدان 10 دی، رازی غربی ۸ واقع شده است و بیشترین فعالیت این مرکز در بحث تدبر در قرآن و سیره به صورت عمومی و تخصصی است.
انتهای پیام

captcha