ممانعت آمریکا و اروپا از ارسال کمک به سیل زدگان کاری غیرانسانی است
کد خبر: 3801001
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸

ممانعت آمریکا و اروپا از ارسال کمک به سیل زدگان کاری غیرانسانی است

گروه اجتماعی – امام جمعه موقت سنندج با تأکید بر اینکه ممانعت کشورهای اروپایی و آمریکا از ارسال کمک به سیل زدگان کشورمان کاری غیر انسانی است، گفت: دشمن به جز دشمنی کار دیگری انجام نمی‌دهد و برهمین اساس باید ملت و مسئولان با تعامل و همدلی برای به کمک آسیبدیگان سیل بشتابند.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا معروف خالدی، امام جمعه موقت سنندج امروز، 16 فروردین ماه در آیین عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با اشاره به وقوع سیل‌های ابتدای سال جدید و آسیب دیدگی خانواده‌های نیازمند اظهار کرد: ملت ایران امروز همه با هم در کنار به یاری سیل زدگان می‌روند.
وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی مورد آزمون الهی قرار گرفته است، افزود: امروز توانمندان مورد امتحان الهی قرار گرفته‌اند پس بی‌تفاوتی نسبت به سیل‌زدگان مایه سرافکندگی در برابر قدرت لایزال الهی است.
ماموستا خالدی احساس همدردی و دلسوزی را از ویژگی فرد مسلمان دانست و عنوان کرد: باید با تمام توان خود به یاری سیل زدگان بشتابیم تا بتوانیم زخم‌های آن‌ها را التیام دهیم.
وی ملت ایران همواره در امتحان‌های گذشته موفق و سربلند بوده‌‌اند، بیان کرد: ملت ایران همچون گذشته به یاری مردم مناطق سیل زده خواهند شتافت و در کمک به همنوعان خود از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.
امام جمعه موقت سنندج مردمان مناطق سیل زده را به صبر و بردباری در برابر مشیت الهی دعوت کرد و افزود: امیدواریم رحمت الهی شامل حال مردم کشورمان شده و با موفقیت از این آزمون الهی و مشکلات کنونی در مناطق سیل‌زده عبور کنیم.
وی با تأکید بر اینکه ممانعت کشورهای اروپایی و آمریکا از ارسال کمک به سیل زدگان کشورمان کاری غیر انسانی است، یادآور شد: دشمن به جز دشمنی کار دیگری انجام نمی دهد و برهمین اساس باید ملت و مسئولان با تعامل و همدلی برای به کمک آسیب دیدگان سیل بشتابند.
انتهای پیام

captcha