گلریزان برای مردم سیل‌زده
کد خبر: 3801379
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹

گلریزان برای مردم سیل‌زده

گروه جامعه ــ معاون وزیر ورزش و جوانان از برگزاری مراسم گلریزان جامعه ورزش و جوانان به نفع مردم مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: این مراسم روز سه‌شنبه در مقابل درب اصلی مجموعه ورزشی شیرودی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و ورزش همگانی اعلام کرد: به منظور اعلام همبستگی، همدردی و همراهی جامعه بزرگ ورزش و جوان با مردم سیل‌زده کشور، مراسم گلریزان با مشارکت فدراسیون ورزشی، ادارات کل ورزش و جوانان و سازمان‌های مردم نهاد جوانان سه شنبه، بیستم فروردین در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در تهران با هماهنگی که با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران صورت گرفته‌است مراسم گلریزان ساعت 10 در مقابل درب اصلی مجموعه ورزشی شیرودی تهران با حضور قهرمانان، مدال‌آوران و بزرگان و پیشکسوتان ورزش و سازمان‌های مردم نهاد جوانان برگزار می‌شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: با تدبیر وزیر ورزش و جوانان، این وزارتخانه از نخستین روزهای وقوع سیل در قالب ادارات کل استان‌ها، هیئت‌های ورزشی و سمن‌های جوانان همراه و در خدمت ستادهای مدیریت بحران بوده و این روند با عادی شدن شرایط و فروکش کردن بحران ادامه دارد.
انتهای پیام

captcha