آسیب سیل به 30 مؤسسه و خانه قرآن پلدختر
کد خبر: 3801399
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

آسیب سیل به 30 مؤسسه و خانه قرآن پلدختر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ کمک‌های نقدی که از سوی اتحادیه قرآنی لرستان جمع‌آوری می‌شود پس از رفع مشکلات شهری و روستایی در اختیار تشکل‌های قرآنی پلدختر قرار می‌گیرد.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با شدت بارندگی‌های فروردین‌ماه و جاری شدن سیل در شهرهای مختلف استان‌هایی چون لرستان به ویژه شهر پلدختر چهار مؤسسه قرآنی و 25 خانه قرآن روستایی و شهری در سیل پلدختر آسیب دیدند و گاه نیز ویران شدند.
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت لرستان، با تأکید بر اینکه احیا و بازسازی این مراکز قرآنی مردم‌نهاد نیاز حمایت و همت مسئولان و همچنین دیگر تشکل‌های قرآنی است، اظهار کرد: در سراسر استان مجموعه‌های قرآنی ـ مردمی پای کار آمده‌اند تا به مؤسسات و خانه‌های آسیب‌دیده کمک‌ کنند.
وی با تأکید بر اینکه البته تمامی مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان برای حمایت از تمامی مردم سیل‌زده استان پای کار آمده‌اند و تمام توان خود را به کار گرفته‌اند، ادامه داد: خیرین و نیک‌اندیشان می‌توانند حمایت‌ها و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق اتحادیه قرآنی این استان به تشکل‌های قرآنی سیل‌زده برسانند. نیک‌اندیشان می‌توانند برای دریافت اطلاعات لازم با شماره‌های 33226368- 066 و 09191986093 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha