گرامیداشت اعیاد شعبانیه در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 3801953
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳

گرامیداشت اعیاد شعبانیه در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

گروه جامعه ــ گرامیداشت اعیاد شعبانیه از نوزدهم لغایت بیست و یکم فروردین‌ماه در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

گرامیداشت اعیاد شعبانیه در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی آستان حضرت عبدالعظیم(ع)؛ هم‌زمان با میلاد دو اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و حضرت سیدالساجدین امام زین‌العابدین(ع) و همچنین ولادت قمر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل‌العباس(ع)، مراسم اعیاد شعبانیه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

بنابر این گزارش، در این برنامه‌ها که از 19 فروردین ماه آغاز و تا 21 فروردین ماه ادامه می‌یابد، سخنرانان و ذاکران اهل بیت(ع) به اجرای برنامه می‌پردازند.

در شب ولادت باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، دوشنبه 19 فروردین‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری، مراسم جشن میلاد آن حضرت با سخنرانی حجت‌الاسلام صمدی یزدی و مدیحه‌سرایی محمود تاری برگزار می‌شود.

همچنین به مناسبت ولادت حضرت اباالفضل‌العباس(ع)، مراسم جشن میلاد آن حضرت، سه شنبه 20 فروردین‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی قمی و مدیحه‌سرایی مهدی مقدم برقرار است.

برگزاری مراسم شب میلاد باسعادت حضرت امام سجاد(ع)، چهارشنبه 21 فروردین‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری با سخنرانی حجت‌الاسلام محسن صفدری و مدیحه سرایی ایمان جهشی از دیگر برنامه‌های این آستان مقدس در ایام فرخنده ماه شعبان است.

انتهای پیام

captcha