اعزام نخستین کاروان مددجویی کمیته امداد تهران به مشهد مقدس
کد خبر: 3803461
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹
معاون فرهنگی امداد تهران خبر داد:

اعزام نخستین کاروان مددجویی کمیته امداد تهران به مشهد مقدس

گروه جامعه ــ معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران از برگزاری اولین دوره اردوی زیارتی در سال جاری با حضور 230 نفر از مادران و دختران مددجو خبر داد.

حسین زمانیان، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران در گفت‌وگو با ایکنا؛ از برگزاری اولین دوره اردوی زیارتی در سال جاری برای مددجویان تحت حمایت خبر داد و گفت: نخستین کاروان مددجویی شامل 230 نفر از مادران و دختران جوان به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد برگزاری اردوهای زیارتی است، افزود: با حمایت خیران برنامه‌های‌های متنوعی برای ارتقا و رشد اعتقادات دینی و مذهبی مددجویان تحت حمایت انجام می‌شود.

وی ادامه داد: کمیته امداد به‌ منظور تقویت بنیه اعتقادی و دینی مددجویان نسبت به اعزام آنها به اماکن زیارتی همچون مشهد مقدس، عتبات عالیات و قم و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی مختلف در قالب این دوره‌های اردویی اقدام می‌کند که نخستین کاروان زیارتی در سال جدید به حرم امام رضا(ع) مشرف شدند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه در سال جاری اردوهای زیارتی به صورت تخصصی برگزار می‌شود، گفت: مددجویان پس از پایان هر اردو با کمک و راهنمایی مربیان فرم‌های نظرسنجی و پرسشنامه را تکمیل می‌کنند تا از نتایج آن در قالب نیازسنجی، تهیه بسته‌های خدمات آموزشی، تعریف تهیه نقشه راه(برنامه) و ... مورد استفاده قرار گیرد.

زمانیان همچنین از اعزام گروه دیگری از مددجویان به مشهد مقدس در برنامه سه ماهه اول سال‌ جاری خبر داد و افزود: این کاروان شامل 76 دختر بازمانده از ازدواج است که به مدت 11 روز در اردوگاه ثامن‌الحجج حضور می‌یابند و از برنامه‌های متنوع فرهنگی، آموزشی و معنوی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

captcha