«به وقت عاشقی» در ایستگاه مهدویت بوستان گل‌نما
کد خبر: 3804617
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

«به وقت عاشقی» در ایستگاه مهدویت بوستان گل‌نما

کانون خبرنگاران نبأ ــ جشن‌های «به وقت عاشقی» به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه از 28 فروردین تا اول اردیبهشت‌ماه از ساعت 17 تا 19 در بوستان گل‌نما منطقه 14 همزمان با هشت منطقه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان و همچنین سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت قائم(عج)، در قالب ویژه‌برنامه‌های اعیاد شعبانیه با عنوان «صبح روشن» دو مراسم جشن همراه با مولودی‌خوانی و برنامه‌های شاد و هنری و برنامه‌های ایستگاهی و صحنه‌ای در بوستان گل‌نما برگزار می‌شود.
علاوه بر اجرای سرود جمهوری اسلامی توسط نوگلان خانه‌های کودک، محمود رضایی‌مقدم، مداح اهل بیت(ع) در منقبت حضرت علی‌اکبر(ع) و حضرت مهدی موعود(ع)، مولودی‌خوانی و هنرجویان موسیقی خانه فرهنگ شهید اندرزگو، دف‌نوازی می‌کنند و علاوه بر اجرای سرود گروهی، شعرخوانی علی‌اصغر مونسیان از اعضای کانون ادبی ساجدین، اجرای مسابقات فرهنگی و اهدای جایزه به برگزیدگان، برپایی ایستگاه نقاشی و نمایشگاه کتاب با موضوع مهدویت و ایستگاه جمع‌آوری کمک به سیل‌زدگان مناطق سیل‌زده کشور از جمله برنامه‌های جشن‌های «به وقت عاشقی» است.
در اجرای این جشن‌ها علاوه بر مشارکت کانون‌های ادبی منطقه، سراهای محلات صد دستگاه، نبی اکرم(ص) و شهرداری ناحیه 2 منطقه 14 نیز همکاری می‌کنند.
بوستان گل‌نما در خیابان پیروزی، سه‌راه سلیمانیه، میدان بروجردی، انتهای خیابان شهید اندرزگو واقع است.
زهرا علی‌زاده
انتهای پیام
captcha