فعالیت ۵۰ سمن در حوزه جوانان در سمنان
کد خبر: 3806127
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

فعالیت ۵۰ سمن در حوزه جوانان در سمنان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: سمنان با داشتن ۵۰ سازمان مردم‌نهاد فعال در حوزه جوانان رتبه دوم کشور را داراست.

فعالیت 50 سمن در حوزه جوانان در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، مجتبی جانعلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان امروز، 4 اردیبهشت در ستاد ساماندهی امور جوانان استان در استانداری سمنان، اظهار کرد: این استان با بیش از 50 سازمان مردم‌نهاد فعال حوزه جوانان در سال 97، رتبه دوم کشوری را در این زمینه کسب کرد.

وی ادامه داد: از 13 جوانان برتر در حوزه‌های کارآفرینی، ورزش، صنایع دستی و گردشگری، کشاورزی، طلبه و علم و فناوری معرفی شده توسط دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در هفته جوان تجلیل شد که در این راستا 250 برنامه در هفته جوان سال 98 در استان سمنان، برگزار شد که از این تعداد 50 برنامه در شهرستان سمنان و 200 رویداد در دیگر شهرستان‌های استان به‌مناسبت هفته جوان برگزار شد که محور برنامه‌های هفته جوان امسال کمک به سیل‌زدگان کشور بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ازافتتاح خانه جوانان در شهرستان شاهرود در هفته جوان، خبر داد و افزود: استان سمنان با جمعیت بیش از 702 هزار نفر 193 هزار جوان دارد.
یادآور می‌شود، مراسم تجلیل از 13 سرآمد جوان و کارمند جوان استان سمنان با حضور حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد که در این جلسه، جوانان برتر در حوزه‌های مختلف نیز به بیان مشکلات و مسائلشان در زمینه فعالیت جوانان پرداختند.
انتهای پیام

captcha