آمادگی 90 کشور برای حضور در مسابقات قرآن جایزه دبی
کد خبر: 3806500
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

آمادگی 90 کشور برای حضور در مسابقات قرآن جایزه دبی

گروه بین‌الملل ـ نمایندگان 90 کشور جهان برای حضور در بیست‌وسومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری رسمی امارات، نشست خبری بیست‌وسومین دوره رقابت‌های قرآن جایزه دبی با حضور ابراهیم محمد بوملحه، رئیس کمیته برگزارکننده مسابقات و سعید حارب، نائب رئیس این کمیته برگزار شد.

ابراهیم محمد بوملحه در این نشست خبری گفت: مسابقات امسال بر خلاف دوره‌های گذشته که در دهه دوم ماه رمضان برگزار می‌شد، از روز دوم رمضان آغاز می‌شود و تا روز 14 ماه مبارک ادامه خواهد شد.

مشاور امور فرهنگی و انسانی حاکم دبی افزود: تاکنون نمایندگان 90 کشور برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند و انتظار می‌رود این تعداد در روزهای آینده به 100 کشور برسد.

ابراهیم محمد بوملحه به اعضای کمیته داوران این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: «عبدالكريم إبراهيم صالح» از مصر، «أمين إدريس فلاته» از عربستان، «سالم محمد الدوبي» از امارات، «عبدالهادي لعقاب» از الجزایر، «إبراهيم محمد كشيدان» از ليبي و «معاني الشيخ حسن غنسوري» از بوركينافاسو از اعضای کمیته داوران این دوره از رقابت‌ها هستند.

وی گفت: شخصیت سال این دوره از مسابقات نیز طی روزهای آینده اعلام خواهد شد و در آیین اختتامیه مسابقات که مصادف با چهاردهم ماه رمضان است مورد تجلیل قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha