مسلمانان خود را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده کنند
کد خبر: 3806588
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵

مسلمانان خود را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده کنند

گروه سیاسی- امام حمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه ورود به ماه‌های مبارک سال آمادگی نیاز دارد، گفت: در این راستا و با توجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان مسلمانان باید برای ورود به این ماه آمادگی کامل داشته باشند.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج امروز، ششم اردیبهشت ماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در این ماه انسان باید با تمام اعضا و جوارح خود روزه باشد و اعمال و عبادات مختص این ماه را به جا آورد.
وی با اشاره به اینکه ورود به ماه های مبارک سال آمادگی نیاز دارد، گفت: در این راستا و با توجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان مسلمانان باید برای ورود به این ماه آمادگی کامل داشته باشند تا روزه ان ها مورد قبول درگاه حق تعالی قرار گیرد.
ماموستا حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قتل 37 نفر از فعالان مدنی عربستانی در یک روز و سکوت مجامع جهانی در مقابل این جنایت عنوان کرد: سکوت مجامع جهانی در مقابل اعدام و قتل عام اهل تشیع و اهل سنت توسط رژیم آل سعود همراهی با این جنایات است.
وی اعلام کرد: این سکوت نشان داد موضوع حقوق بشر امری تشریفاتی و گاهی برای تحت فشار قرار دادن دیگر کشورها از سوی قدرت‌ها و سازمان های بین‌المللی مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.
امام جمعه موقت سنندج در بخش دیگری از خطبه ها با تبریک فرا رسیدن روز کار و کارگر از مسئولان خواست توجه بیشتری به این قشر زحمتکش کنند و یادآور شد: خدمت دلسوزانه به مردم اخلاقی است که باید در میان همه مسئولان نهادینه شود.
وی تاکید کرد: با توجه به برگزاری کنگره 5400 شهید کردستان ضروری است شاهد مشارکت بالا در این کنگره باشیم تا مراسمی در خور و شأن شهدا و مردم این استان برگزار شود.
انتهای پیام

captcha