برگزاری دوره آموزشی مدرسان طرح «صراط» سازمان بسیج
کد خبر: 3806709
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

برگزاری دوره آموزشی مدرسان طرح «صراط» سازمان بسیج

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دوره آموزشی ویژه مدرسان طرح صراط از روز سوم اردیبهشت‌ماه در شهر قم آغاز شده است و روز نهم این ماه به پایان می‌رسد.

برگزاری دوره آموزشی طرح صراط / آموزش تفسیر موضوعی قرآن

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ دوره آموزشی مدرسان طرح صراط از روز سوم اردیبهشت‌ماه و به همت دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین کشور در شهر قم آغاز شده و روز دوشنبه، نهم همین ماه، به پایان می‌رسد.
دوره آموزشی مدرسان طرح صراط دوره‌ای است که به صورت کشوری برگزار می‌شود و با توجه به اینکه در کل کشور 500 ناحیه بسیج در حال فعالیت است، برای طرح صراط سه نفر از بانوان و سه نفر از آقایان عضو بسیج برای حضور در گزینش‌های اولیه دوره آموزش مدرسان انتخاب شدند.
در نهایت نیز پس از گزینش‌های متعدد از بین این تعداد، 110 نفر در بخش بانوان و 110 نفر نیز در بخش آقایان برای حضور در دوره نهایی آموزش مدرسان طرح صراط، که این روزها در شهر قم در حال برگزاری است، انتخاب شدند.
بر همین اساس، دوره آموزشی آقایان در دوره آموزشی مدرسان طرح صراط از روز سوم اردیبهشت‌ماه آغاز شد و بعدازظهر روز ششم همین ماه به کار خود پایان داد. همچنین، این دوره در بخش بانوان نیز بلافاصله از بعدازظهر روز ششم اردیبهشت‌ماه آغاز شد و تا روز نهم همین ماه ادامه دارد.
استادان برتر کشور در این دوره حضور دارند که از جمله آنها می‌توان به آیت‌الله فرحانی و همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی و ... اشاره کرد.
در این دوره روش‌های تدریس کتاب «صراط»، که شامل تفسیر موضوعی قرآن با استفاده از قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه است، آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام 

captcha