ممانعت از سلایق شخصی در کار برای اهل‌ بیت(ع)
کد خبر: 3806837
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
آیت‌الله سعیدی بیان کرد:

ممانعت از سلایق شخصی در کار برای اهل‌ بیت(ع)

کانون خبرنگاران نبأ ــ تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌ بیت(ع) گفت: در کار برای اهل‌ بیت(ع) سلایق شخصی نباید دخالت داده شود چراکه در این صورت هدف محقق نمی‌شود و کاری صورت می‌گیرد که مورد پسند اهل‌ بیت(ع) نیست و برخی کارها موجب ناخوشنودی آن‌ها می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌ بیت(ع) ظهر امروز، هفتم اردیبهشت‌ماه در آیین شکرانه خدمتگزاری در نوروز ۹۸ و امدادرسانی به سیل‌زدگان و تقدیر از خادمان بهاری که در شبستان حضرت زهرا(س) برگزار شد، با بیان اینکه خادمان شهر کریمه اهل‌ بیت(ع) در ایام نوروز به شیوه مطلوب خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حرم مطهر را دنبال کردند، اظهار کرد: محبان اهل‌ بیت(ع) تلاش می‌کنند تا این بزرگواران را الگوی خود قرار داده و رهنمودهای آنان را به‌عنوان یک فرمان دنبال کنند.
وی اضافه کرد: اهل‌ بیت(ع) محبان و شیعیان را این‌گونه می‌پسندند که در شادی آن‌ها شاد و در غم آن‌ها غمناک باشند به این معنا که باید در ایام شادی کارها و رفتارهایی را داشته باشیم که بتوانیم شادی آن‌ها را رقم بزنیم و در ایام غم نیز همراه و همدم آن‌ها باشیم.
تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌ بیت(ع) ادامه داد: در کار برای اهل‌ بیت(ع) سلایق شخصی نباید دخالت داده شود چراکه در این صورت هدف محقق نمی‌شود و کاری صورت می‌گیرد که مورد پسند اهل‌ بیت(ع) نیست و برخی کارها موجب ناخوشنودی آن‌ها می‌شود.
وی اظهار کرد: تحویل سال ۹۸ هم‌زمان با میلاد امام علی(ع) و اعیاد ماه رجب تقارن مبارکی بود که از برکت آن بهره‌مند شدیم هر چند در آغاز سال ۹۸ وقوع سیل خسارت‌هایی‌ را برای مردم به‌دنبال داشت که عموم مردم کشور را برای جبران خسارات مردم سیل‌زده بسیج کرد.
آیت‌الله سعیدی ادامه داد: افرادی که مشغول خدمت به مردم هستند باید به شیوه‌ای کارهای خود را دنبال کنند تا در حد امکان مردم از تهدیدهایی همانند سیل در امان بمانند.
وی از تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف میان مردم یاد کرد و گفت: دشمن رشد خود را در تفرقه و اختلاف میان مردم ایران اسلامی می‌داند به همین علت حفظ و تقویت اتحاد و انسجام ملت به‌عنوان یک موضوع مهم و اصلی باید مورد توجه قرار گیرد.
حسین شاهبداغی
انتهای پیام
captcha