پایه‌های اقتدار ملی را در گام دوم انقلاب تقویت کنیم
کد خبر: 3807100
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

پایه‌های اقتدار ملی را در گام دوم انقلاب تقویت کنیم

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: در ۴۰ سال گذشته همواره شهادت، جهاد، امر به معروف و نهی از منکر مفاهیمی زندگی‌ساز بوده، ولی باز هم نیاز است که در گام دوم انقلاب برای تداوم حیات طیبه اسلامی و تداوم خط امام راحل و پاسداری از گام نخست انقلاب تلاش کرده تا بتوانیم پایه‌های اقتدار ملی و نظام را تقویت کنیم.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی امروز، 8 اردیبهشت‌ماه در همایش سفیران کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری مرکزی برگزار شد، با اشاره به اینکه شهادت افتخار مردان خداست، اظهار کرد: در گام دوم انقلاب باید همگام با خط ولایت و امامت، برای پاسداری از آرمان‌های شهدا گام برداریم و به منظور مقابله با توطئه‌های جنایتکارانه آمریکا، آمادگی بیشتری داشته باشیم.
وی افزود: پایه‌های اقتدار، وحدت ملی نظام و استراتژی جمهوری اسلامی را باید با قدرت پیش برد و باید به گونه‌ای فعالیت کرد که در استراتژی ۲۵ ساله بتوانیم با آزادسازی قدس شریف، نابودی رژیم آل سعود و اسرائیل، وحدت اسلامی را در منطقه گسترش دهیم.
دری نجف‌آبادی با تاکید بر نقش موثر و بی‌بدیل امام راحل در دفاع مقدس بیان کرد: باید فرهنگ جهاد و شهادت بین جوانان استان جاری باشد چرا که ملت بزرگ ایران با عشق به خدا، اهل‌بیت(ع)، امام راحل و شهدا این پرچم عزت و شرف را در گام نخست انقلاب بر دوش کشیدند و از این پس نیز جوانان باید این مسیر را با موفقیت طی کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: در 40 سال گذشته همواره مفاهیم شهادت، جهاد، امر به معروف و نهی از منکر مفاهیمی زندگی‌ساز بوده ولی باز هم نیاز است که در گام دوم انقلاب برای تداوم حیات طیبه اسلامی و تداوم خط امام راحل و پاسداری از گام نخست انقلاب تلاش کرده و بتوانیم پایه‌های اقتدار ملی و نظام را تقویت کنیم.
وی اضافه کرد: هدف نهایی کنگره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ریشه کن کردن زمینه‌های فساد و آلودگی در جامعه است. خودباختگی در مقابل آمریکا ما را از هستی ساقط می‌کند و باید همه بویژه خانواده‌های شهدا در برابر تهاجم دشمن هوشیار باشند و اجازه ندهیم ریشه‌های این شجره طیبه که با خون شهدا به دست آمده، به دست دشمنان قطع شود.
انتهای پیام

captcha