دستگاه‌ها با هنجارشکنی‌های سازمان‌یافته برخورد قاطع کنند
کد خبر: 3807665
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
آیت‌‌الله سعیدی:

دستگاه‌ها با هنجارشکنی‌های سازمان‌یافته برخورد قاطع کنند

کانون خبرنگاران نبأ ــ نماینده ولی‌فقیه در استان قم بر لزوم برخورد قاطعانه دستگاه‌های قضایی، امنیتی و انتظامی با هنجارشکنی‌های سازمان یافته تأکید کرد و گفت: اقدامات مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر باید با توجه به نوع مخاطبان به دسته‌های مختلف تقسیم‌بندی شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ظهر امروز، 10 اردیبهشت‌ماه در نشست اعضای شورای سیاست‌گذاری و ستاد اجرایی قرارگاه ۱۹ دی که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: با توجه به اینکه اکنون 40 سال از انقلاب اسلامی گذشته و شیوه‌ها و رفتارهای متفاوتی را در حوزه امر به معروف و نهی از منکر آزموده‌ایم، باید روش‌های تجربه شده موفق را دنبال کنیم که مهم‌ترین آن‌ها تذکر گفتاری است.
وی با اشاره به اینکه دشمن برای آمران به معروف و ناهیان از منکر نیز توطئه‌های مختلفی را دنبال می‌کند، اضافه کرد: با توجه به فشارهای اقتصادی که برای مردم مشکل‌ساز شده است، باید در حوزه امر به معروف حساسیت‌های مختلفی را مورد توجه قرار دهیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان قم با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با فساد یک وظیفه دینی است، تصریح کرد: نگاه ترویجی نسبت به این فرهنگ باید مورد توجه قرار گیرد؛ به میزانی که با فراگیری تذکرهای لسانی افراد هنجارشکن متوجه شوند، جامعه آن‌ها را نمی‌پذیرند.
وی بر لزوم برخورد قاطعانه دستگاه‌های قضایی، امنیتی و انتظامی با هنجارشکنی‌های سازمان یافته تأکید کرد و گفت: اقدامات مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر باید با توجه به نوع مخاطبان به دسته‌های مختلف تقسیم‌بندی شود.
حسین شاهبداغی
انتهای پیام
captcha