اهدای تابلوی قرآنی ایران به فعال دینی فیلیپین
کد خبر: 3808553
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
به مناسبت روز معلم صورت گرفت؛

اهدای تابلوی قرآنی ایران به فعال دینی فیلیپین

گروه بین‌الملل ـ تابلوی خوشنویسی شده مزین به سوره علق از سوی رایزنی فرهنگی ایران در فیلیپین به مناسبت روز معلم به «پابلیتو اباد بای بادو»، استاد الهیات این کشور اهدا شد.

به گزارش ایکنا از فیلیپین؛ در جلسه‌ای که روز پنج‌شنبه(12 اردیبهشت ماه)  به همت رایزنی فرهنگی ایران در فیلیپین در دانشگاه سنتاتوماس« UST» این کشور برگزار شد، همکاری‌های دو جانبه به ویژه درباره برگزاری جلسه گفتگوی ادیان و همچنین نمایشگاه خوشنویسی هنر قرآنی مورد بررسی قرار گرفت.

محمد جعفری ملک، رایزن فرهنگی ایران در فیلیپین، تندیس تقوی، بانوی هنرمند ایرانی و مسئول انجمن خوشنویسی ایران شعبه مانیل، لیلیان سیزون «lilian Sison» معاون امور بین‌الملل دانشگاه سنتاتوماس، پدر تینگو« Tingo» معاون امور مذهبی دانشگاه، پابلیتو اباد بای بادو، استاد الهیات و دبیر سازمان گفتگوی ادیان ( یونی هارمونی – مانیل) و خانم زینب هاویر دبیر انجمن دوستی زنان فیلیپین و ایران حضور داشتند.

در این جلسه مقرر شد نخستین نشست گفتگوی ادیان در ماه رمضان با همکاری دانشگاه سنتاتوماس  و مشارکت رایزنی فرهنگی و با حضور دیگر اعضای سازمان گفتگوی ادیان فیلیپین در هفته جاری در محل این دانشگاه برگزار شود.

 موضوع این نشست بررسی فعالیت‌های مشترک اعضای یونی هارمونی مانیل در ماه‌های آینده خواهد بود تا برای سال ۲۰۲۰ که سال گفتگوی ادیان در این کشور نام‌گذاری شده است، آمادگی کامل انجام پذیرد.

همچنین مقرر شد که در ماه‌های آینده نمایشگاه خوشنویسی به همت رایزنی فرهنگی با موضوعات قرآنی در دانشگاه سنتاتوماس برگزار شود.

همچنین در پایان این جلسه به مناسبت روز معلم در ایران و به پاس زحمات پابلیتو اباد بای بادو، استاد الهیات و دبیر ستاد گفتگوی ادیان دانشگاه سنتاتوماس، تابلوی خوشنویسی قرآنی سوره علق با ترجمه انگلیسی از آثار تندیس تقوی به وی اهدا شد.

اهدای تابلوی قرآنی ایران به فعال دینی فیلیپین

اهدای تابلوی قرآنی ایران به فعال دینی فیلیپین

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha