موضع‌گیری وزیر امور اسلامی عربستان علیه اخوان المسلمین
کد خبر: 3808585
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵

موضع‌گیری وزیر امور اسلامی عربستان علیه اخوان المسلمین

گروه بین‌الملل - شيخ عبداللطيف بن عبدالعزيز آل‌الشيخ، وزیر امور اسلامی، تبلیغات و ارشاد عربستان در اظهارنظری جدید، گروه اخوا‌ن‌المسلمین را خطرناکترین گروه و بزرگ‌ترین شر در کشورهای اسلامی خواند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری arabic.rt.com؛ شيخ عبداللطيف بن عبدالعزيز آل الشيخ در این باره تصریح کرد: گروه اخوان‌المسلمین از بزرگترین خطراتی است که اندیشه آن در بسیاری از کشورهای اسلامی در حال نفوذ است.
 
آل‌الشیخ ضمن بیان این‌ که گروه اخوان شروع به نفوذ و انتشار در جسم امت کرده و شر آن مسلمانان و غیر مسلمانان را شامل می‌شود، خواستار افشای اسالیب و رسواسازی و پرده برداشتن از برنامه‌های آنان به منظور حفظ فرزندان و تمام افراد جامعه از شر این گروه گمراه شد.
 
آل‌الشیخ که در یک نشست مطبوعاتی در منطقه «الشرقیه» این کشور سخن می‌گفت، بر مسئولیت عظیم و وظیفه شرعی مقامات مسئول در نهادهای مربوطه، برای دعوت به آگاهی جامعه و افراد آن از امور دینی و هشدار نسبت به این گروه‌های گمراه با رویکردهای منحرف و نام‌های مختلف تأکید کرد.
 
مقامات سعودی در حالی همسو با سیاست‌های مصر، امارات و ..گروه اخوان‌المسلمین را یک گروه افراطی و خطرناک می‌دانند که تفکر حاكم بر عربستان اندیشه‌های تندرو و افراطی است كه بن‌مایه فکری بسیاری از جریان‌های تکفیری و افراطی است.
انتهای پیام
captcha