مسجد ایرانیان بمبئی به پرچم رضوی مزین شد
کد خبر: 3808700
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳

مسجد ایرانیان بمبئی به پرچم رضوی مزین شد

گروه بین‌الملل ـ مراسم تبرک پرچم گنبد حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) با حضور فاطمی امین، قائم مقام آستان قدس رضوی و آشوری، وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ ایران در بمبئی در مسجد ایرانیان این شهر برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ حجت الاسلام محمدعلی موحدی، رئیس همکاری‌های بین‌‎المللی آستان قدس رضوی با اظهار خرسندی در جمع شیعیان بمبئی گفت: عشق و محبت ائمه اطهار(ع) در همه حال شامل پیروانشان خواهد بود، اما بدانید همانطور که شیعیان به خاندان عصمت و طهارت عشق می‌ورزند آنها نیز به پیروان و شیعیان خود عشق و علاقه فراوان دارند. در زمانی که آنها در قید حیات بودند این عشق و محبت به شیعیان خود را نه تنها به زبان بلکه در عمل نیز نشان می‌دادند.

وی با اشاره به داستان حضرت یوسف(ع) گفت: امشب شاهد بهره مندی از معنویت پرچم متبرک گنبد حضرت ثامن الحجج(ع) هستیم و از خداوند بزرگ می‌خواهیم که انشالله در آینده نزدیک همگی مهمان سفره آن امام همام باشیم.

پس از آن، نمازگزاران ایرانی و هندی از پرچم بارگاه حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) به همراه روضه و مداحی در وصف مقام بزرگ امام هشتم (ع)، تبرک جستند.

انتهای پیام

captcha