جلسه هم‌اندیشی بخش آموزش و پرورش در بیست و هفتمین نمایشگاه قرآن برگزار شد
کد خبر: 3808835
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

جلسه هم‌اندیشی بخش آموزش و پرورش در بیست و هفتمین نمایشگاه قرآن برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نشست هماهنگی و هم‌اندیشی بخش آموزش و پرورش در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآنی کریم برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ نشست هماهنگی و هم‌اندیشی بخش آموزش و پرورش در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآنی کریم، عصر روز گذشته، 14 اردیبهشت‌ماه، با حضور نمایندگان بخش‌های مختلف در سالن اجتماعات معاونت پرورشی و فرهنگی این وزارتخانه برگزار شد.

طی این جلسه درخصوص چگونگی راه‌اندازی این بخش تحت عنوان «آموزش»، نمایش فعالیت‌های قرآنی آموزش و پرورش طی بازه زمانی فعالیت نمایشگاه اعم از بخش‌های پیش‌دبستانی، دبستان، اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی، دفتر تألیف كتاب‌های درسی و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و ... اداره‌کل اموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان‌های تهران و استان البرز برای حضور در غرفه‌های مربوطه، بحث و تبادل نظر شد.

طی این جلسه، رویکرد این بخش دعوت از همه بخش‌های قرآنی آموزش و پرورش قرار گرفت و از جمله فعالیت‌هایی که انجام می‌گیرد توانمندی دانش‌آموزان در نهضت ملی حفظ جزء سی‌ام قرآن، برگزاری کرسی‌های تلاوت قران طی بازه زمانی چند نوبته و همچنین برگزاری جشن شکوفه‌های قرآنی و جشن تکلیف فعالیت‌های قرآنی و ... خواهد بود.

یادآور می‌شود، در بخش «آموزش» بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حدود 18 فعالیت قرآنی از آموزش و پرورش به مخاطبان ارائه می‌شود.

انتهای پیام

captcha