مخاطبان 1452 با «عارفان بهشت» همراه می‌شوند
کد خبر: 3809583
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳

مخاطبان 1452 با «عارفان بهشت» همراه می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر گروه آموزش شبکه رادیویی قرآن برنامه عارفان بهشت را برنامه‌ای برای استمرار و تداوم طرح «1452» معرفی کرد.

احمد فراهانی، مدیر گروه آموزش شبکه رادیویی قرآن در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ در رابطه با برنامه «عارفان بهشت» اظهار کرد: پس از اینکه طرح ملی قرآن؛ کتاب زندگی(بشارت 1452) به پایان رسید، رادیو قرآن برای اینکه مخاطبان و شنوندگان خود را که این طرح را همراهی می‌کردند، همچنان حفظ کند و نیز جذب دیگر حافظان قرآن، این برنامه را تدارک دید.
مدیر گروه آموزش شبکه رادیویی قرآن با بیان اینکه این برنامه طی روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 16:15 تا 17 به روی آنتن رادیو قرآن می‌رود، تصریح کرد: در این برنامه از دو کارشناس برجسته حفظ قرآن یعنی حسین طرقی و محمدمهدی بحرالعلوم بهره برده‌ایم که علاقه‌مندان به برنامه در هر سطحی از حفظ قرآن که باشند، می‌توانند با برنامه تماس گرفته و نقطه‌نظرات و سؤالات خود را مطرح کنند.
فراهانی با اشاره به اینکه آشنایی با اجزاء و نیز پرداختن به ترجمه قرآن دو آیتم ویژه این برنامه را تشکیل می‌دهد، بیان کرد: بخش آشنایی با اجزای قرآن صرفا در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، ولی آیتم مربوط به ترجمه قرآن پس از ماه رمضان نیز تداوم خواهد داشت.
مدیر گروه آموزش شبکه رادیویی قرآن در پایان تصریح کرد: منیژه جوادی و مسعودرضا خالقی، تهیه‌کنندگان این برنامه جذاب و شنیدنی هستند که به ترتیب سه روز و دو روز از هفته را به تهیه‌کنندگی این برنامه می‌پردازند.
انتهای پیام

captcha