لحظات ناب افطار همراه با برنامه «ماه بهشت» شبکه قرآن
کد خبر: 3809699
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷

لحظات ناب افطار همراه با برنامه «ماه بهشت» شبکه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ ویژه‌برنامه زنده «ماه بهشت» از امشب در لحظات ناب افطار، میهمان سفره‌های مخاطبان شبکه قرآن و معارف سیما می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با اولین روز از ماه مبارک رمضان، ویژه‌برنامه لحظات افطار شبکه قرآن و معارف سیما تحت عنوان «ماه بهشت» به صورت زنده به روی آنتن این شبکه می‌رود.
این برنامه که در ساختاری گفت‌وگومحور برای ایام ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است، در دو بخش گفت‌وگو با جامعه قرآنی کشور از جمله اساتید، قاریان، حافظان و ... و همچنین، گفت‌وگو با چهره‌های فرهنگی، ورزشی و ... که فعالیت‌های انسان‌دوستانه‌ای را انجام داده‌اند، تقدیم مخاطبان خواهد شد.
تلاوت‌های زنده قاریان نوجوان در ابتدای برنامه و همچنین، تلاوت و اذان زنده توسط قراء مطرح کشور در لحظات اذانگاهی مغرب از دیگر بخش‌های «ماه بهشت» است.
امروز در اولین قسمت از این برنامه، حافظ کل قرآن که افتخار خادمی حرم مطهر امام رضا(ع) را دارد و همچنین، رئیس «کمپین نه به کارتون‌خوابی» میهمان ویژه‌برنامه لحظات افطار شبکه قرآن و معارف سیما هستند.
«ماه بهشت» با تهیه‌کنندگی و اجرای سیدوحید مرتضوی، کاری نو از شبکه قرآن و معارف سیما است که در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت 19 به صورت زنده به روی آنتن این شبکه می‌رود.
انتهای پیام

captcha