درخشش اساتید دانشگاه شیراز در جشنواره تألیفات علمی برتر علوم انسانی ـ اسلامی
کد خبر: 3809754
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰

درخشش اساتید دانشگاه شیراز در جشنواره تألیفات علمی برتر علوم انسانی ـ اسلامی

گروه معارف ـ دو نفر از اساتید دانشگاه شیراز با ارائه كتاب «كاووش مفهوم سرمایه اجتماعی در قرآن» در جشنواره تألیفات علمی برتر علوم انسانی ـ اسلامی خوش درخشیدند.

به گزارش ایكنا از فارس، جعفر ترك‌زاده و معصومه محترم، از اعضای هیئت علمی دانشكده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه شیراز موفق شدند با كسب عنوان پژوهشگر برتر در جشنواره تالیفات علمی برتر علوم انسانی ـ اسلامی، جایزه ویژه علامه جعفری را دریافت كنند.
این دو استاد دانشگاه شیراز با ارائه كتاب «كاوش مفهوم سرمایه اجتماعی در قرآن كریم» در بخش ویژه (الگوی اسلامی ایرانی و پیشرفت) موفق به افتخار شدند.
بنا بر این گزارش، نخستین جشنواره تألیفات علمی برتر علوم انسانی ـ اسلامی جایزه ویژه علامه جعفری در بخش‌های مقالات، كتاب، پایان‌نامه و طرح‌های پژوهشی در تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاهی و حوزوی به‌همت انجمن پژوهش‌های علوم اجتماعی، انجمن‌های علمی حوزه، دانشگاه قم و حمایت علمی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراكز دینی و حوزوی در شهر مقدس قم برگزار شد.
در این جشنواره دانشجویان، محققان و پژوهشگران حوزه‌های مرتبط در دانشگاه‌ها، مراكز علمی- تحقیقاتی و مراكز دینی به منظور مشاركت در ارائه نتایج پژوهش‌ها و تحقیقات حضور یافتند.
این جشنواره در بخش‌های مختلفِ علوم انسانی و علوم اسلامی اقدام به دریافت چكیده مبسوط آثار علمی پژوهشگران كرد و پس از انجام فرایند داوری اقدام به اعطای گواهی و تندیس ویژه جشنواره كرد.
انتهای پیام

captcha