گروه بینالملل ـ نماینده ائتلاف «البناء» عراق حمله آمریکا به ایران را سبب نابودی رژیم صهیونیستی دانست و گفت: آمریکا با این اقدام، موقعیت خود را در جهان از دست خواهد داد. 
به گزارش ایکنا به نقل از العالم؛ حسن سالمT نماینده ائتلاف البناء در پارلمان عراقT در نشستی مطبوعاتی در خصوص پیامدهای حمله آمریکا به ایران هشدار داد.
وی گفت: حمله به ایران باعث از دست رفتن موقعیت آمریکا در جهان و تسریع نابودی رژیم صهیونیستی میشود.
این نماینده عراقی تأکید کرد: صرف نظر از موضع برخی کشورهای عربی و اسلامی در خصوص ایران، هرگونه تعرض آمریکا به جمهوری اسلامی ایران به معنای تعرض مستقیم به کشورهای اسلامی است.
وی گفت: اگر واشنگتن علیه ایران اعلام بجنگد، در گردابی بزرگ فرو خواهد رفت و شاید موقعیت خود را در جایگاه قدرتی بزرگ در جهان از دست بدهد و اسرائیل اولین کشوری است که ضرر میکند و برای همیشه نابود میشود.
انتهای پیام